اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمرآذربایجان غربی خبر داد

آمادگی کامل هلال احمر آذربایجان غربی برای خدمات‌رسانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمرآذربایجان غربی گفت: جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با 12 پایگاه ثابت امداد و نجات جاده‌ای از آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی برخوردار است.

آمادگی کامل هلال احمر آذربایجان غربی برای خدمات‌رسانی

یحیی زینالپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هدف از ایجاد پایگاه‌های ثابت امداد و نجات جاده‌ای تلاش برای ایجاد اطمینان خاطر و تامین امنیت فکری برای جامعه از نظر سهولت دسترسی به خدمات، جستجو نجات و امدادرسانی در صورت نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ارائه خدمات نجات به مصدومین ناشی از سوانح جاده‌ای و سایر ماموریت‌های محوله، ارائه خدمات امدادی به در راه‌ماندگان و مصدومین ناشی از حوادث و سوانح جاده‌ای از دیگر اهداف ایجاد پایگاه‌های امدادی است.

زینالپور با تاکید بر تلاش برای به حداقل رساندن زمان ارائه خدمات امداد و نجات در حوزه عملیاتی به آسیب‌دیدگان حوادث و سوانح، ادامه داد: ارتقای توان عملیاتی جمعیت هلال‌احمر در پاسخگویی به حوادث و سوانح و تلاش در راستای کاهش مرگ‌ومیر و معلولیت‌های ناشی از حوادث و سوانح و اقدامات غیراصولی توسط افراد غیر متخصص و افزایش تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در جهت ارائه خدمات مطلوب به آسیب دیدگان حوادث و سوانح از وظایف مهم پایگاه‌ها است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی تصریح کرد: استان آذربایجان غربی دارای 12 پایگاه ثابت امداد و نجات جاده‌ای در سطح استان بوده که این پایگاه‌ها در خارج شهر و در محو‌رهای حادثه‌خیز و پر خطر مستقر هستند.

وی یادآور شد: نیروی انسانی مستقر در هر پایگاه ثابت امداد و نجات جاده‌ای یک نفر راننده (نجاتگر پرسنل) و 3 نفر نجاتگر داوطلب در هر شیفت کاری هستند که دوره‌های عمومی و تخصصی مرتبط را گذرانیده و در دوره‌های بازآموزی فصلی شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/61001/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول