اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر خبر داد

برنامه‌های آموزشی شورای اسلامی استان بوشهر برای بانوان

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر گفت: این شورا برنامه‌های مختلف آموزشی برای استفاده از توان و ظرفیت بانوان در خدمت به مردم در دستور کار دارد.

برنامه‌های آموزشی شورای اسلامی استان بوشهر برای بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیده خدیجه حسینی صبح امروز در نشست کارگروه تخصصی بانوان و جوانان بوشهر با تشریح فعالیت‌های امور بانوان در شوراهای اسلامی اظهار داشت: شوراهای اسلامی یک ظرفیت مناسب برای حضور و نقش‌آفرینی بانوان در استان است.

وی بیان کرد: در بسیاری از شوراهای شهرستان‌های مختلف شاهد حضور بانوان در عرصه خدمت به مردم هستیم و این مهم را باید به فال نیک بگیریم.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر گفت: برنامه‌های خوبی در شورای اسلامی استان برای حضور بیشتر بانوان و استفاده از توان و ظرفیت آنان در عرصه خدمت به مردم داریم.

وی کمبود اعتبار را از مشکلات شورای اسلامی استان ذکر کرد و گفت: کمبود اعتبار موجب شده برای برگزاری برخی کلاش‌های آموزشی و فرهنگی با مشکل مواجه شویم.

حسینی گفت: کلاس سبک زندگی ایرانی و آموزش‌های امداد و نجات ویژه بانوان در حال برگزاری است و استقبال خوبی هم از این کلاش‌ها شده است.

حسینی با اشاره به فعالیت کمیسیون بانوان در دشتستان گفت: هم‌اکنون سه معاونت کارآفرینی، روانشناسی و حقوقی در کمیسیون امور بانوان شهرستان دشتستان فعال شده است.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر گفت: یکی دیگر از اقدامات خوب در عرصه فعالیت‌های بانوان ایجاد بازارچه‌های فصلی بانوان است که استقبال خوبی نیز از این بازارچه‌ها شده است.

حسینی بیان کرد: همچنین برای فعال شدن ستاد پیشگیری از جرم در دادگستری نیز مذاکرات و پیگیری‌هایی داشتیم و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه برسد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول