اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش رودهن خبر داد

ارتقای 12 پله‌ای شورای آموزش ‌و پرورش رودهن در استان تهران

رئیس شورای آموزش ‌و پرورش رودهن گفت: شورای آموزش‌ و پرورش رودهن با صعود 12 پله‌ای بین 19 شورای استان تهران به رتبه ششم استانی دست یافت.

ارتقای 12 پله‌ای شورای آموزش ‌و پرورش رودهن در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رضا طاهرخانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش رودهن بیان کرد: این امر با تلاش و کوشش چند برابری همکاران شورای آموزش ‌و پرورش رودهن میسر شده است.

وی مشکل اساسی شورای آموزش و پرورش رودهن را کمبود فضای آموزشی خواند و اذعان داشت:‌ با توجه به نزدیکی رودهن به پایتخت و مهاجرخیز بودن منطقه، دچار کمبود فضای آموزشی در منطقه هستیم که امید است با نگاه ویژه سازمان نوسازی مدارس استان تهران، این مشکل رفع شود.

طاهرخانی ادامه داد: همچنین به دلیل بالا بودن سطح آموزش در شهر رودهن، خانواده‌ها و دانش‌آموزان دو شهر بومهن و پردیس نیز تمایل به تحصیل در رودهن دارند که این نیز مشکل مضاعفی برای کمبود فضای آموزشی ایجاد می‌کند.

وی اظهار کرد: با وجود این مشکلات در رودهن، میزان ورودی دانش‌آموزان به دانشگا‌ه‌ها به ویژه دانشگاه‌های دولتی با رتبه‌های بالا زیاد است.

رئیس شورای آموزش ‌و پرورش رودهن اظهار امیدواری کرد: در صورت رفع مشکل فضای آموزشی شاهد رشد رتبه علمی دانش‌آموزان رودهنی نیز خواهیم بود.

گفتنی است؛ نشست شورای آموزش و پرورش رودهن هم‏زمان با آغاز هفته شوراهای آموزش و پرورش و با حضور نماینده سازمان نوسازی مدارس استان تهران، فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار و شهردار رودهن، امام جمعه پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی و رئیس و اعضای شورای آموزش ‌و پرورش رودهن تشکیل شد.

انتهای پیام/2568/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول