اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

به مناسبت هفته شوراها

مراسم تجلیل از 14 عضو شورای آموزش و پرورش لنده برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته شوراها و تجلیل از 14 عضو شورای آموزش و پرورش لنده با حضور فرماندار و امام جمعه برگزار شد.

مراسم تجلیل از 14 عضو شورای آموزش و پرورش لنده برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، بعد از ظهر امروز مراسم تجلیل از 14 عضو شورای آموزش و پرورش لنده و گرامیداشت هفته شوراها در آموزش و پرورش با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان در لنده برگزار شد

سیدعیسی تقوی‌فرد در این مراسم با اشاره به اهمیت شوراها در آموزش و پرورش گفت: شوراهای آموزش و پرورش بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در آموزش و پرورش بوده که با اتخاذ بهترین تصمیمات زمینه را برای پیشرفت و توسعه حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش مهیا می‌سازند.

رئیس اداره آموزش و پرورش لنده افزود: به همت اعضای شورای آموزش و پرورش در سال 91-92 شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده در استان به عنوان شورای اول و برتر استان انتخاب شده که براساس برنامه‌ریزی صحیح اعضای شورای آموزش و پرورش این مقام را به مدت سه سال متوالی کسب کرده و دو سال نیز به عنوان رتبه دوم در سطح استان معرفی شدند.

تقوی‌فرد به وظایف شوراهای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: شناخت اعضا نسبت به وظایف خود در شورا می‌تواند زمینه تحول و پویایی آموزش و پرورش را مهیا سازد.

وی به لزوم وجود روحیه تعامل در شورای آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: با توجه به عضویت ادارات و نهادهای مختلف در شورای آموزش و پرورش این شورا می‌تواند تصمیمات لازم و تحول‌گرا را اتخاذ و زمینه مشارکت همگانی را مهیا سازد.

رئیس اداره آموزش و پرورش لنده در ادامه با اشاره به تصویب 65 مصوبه در شورای آموزش و پرورش لنده در سال 91 گفت: بیش از 60 مصوبه شورا به صورت کامل اجرایی شده که هفت مورد در زمینه آموزشی، 20 مورد پژوهشی، 12 مورد اداری مالی، 12 مورد خدماتی رفاهی، 9 مورد سایر موارد بوده است.

وی با بیان اینکه‌ 99 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش اجرایی شده افزود: در زمینه پژوهشی دو مورد مصوبه وجود داشته که در دستور کار بوده و همچنان در حال پیگیری است.

انتهای پیام/82013/غ10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول