اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجرای سرود 1357 نفره دانش‌آموزان در 22 بهمن

4 هزار برنامه در دهه فجر توسط دانش‌آموزان کرمانشاهی برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بیش از 4 هزار برنامه در سطح مدارس استان کرمانشاه در دهه مبارک فجر توسط دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

4 هزار برنامه در دهه فجر توسط دانش‌آموزان کرمانشاهی برگزار می‌شود

سلیمان محبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مراسمات و جشن‌های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر امسال، رویکرد کاملا مردمی دارد.

محبی با بیان اینکه این جشن‌ها توسط دانش‌آموزان انجام می‌شود، بیان داشت: پیشنهاداتی برای برگزاری جشن‌ها ارائه شده و به‌دنبال نتیجه‌گیری نهایی هستیم.

وی از پیشنهاد ساخت آدمک‌های دیکتاتور خبر داد و تصریح کرد: انجمن اولیا در مراسمات گرامیداشت دهه مبارک فجر حضور فعالی خواهند داشت.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، بیش از 4 هزار برنامه در سطح مدارس استان کرمانشاه در دهه مبارک فجر توسط دانش‌آموزان اجرا می‌شود. 

این مسئول، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، هنری و علمی، اجرای جنگ‌های شادی و برنامه‌های متنوع و تجلیل از پیشکسوتان محلات در مدارس توسط دانش‌آموزان را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه مبارک فجر عنوان کرد.

وی خاطره‌گویی فعالان انقلاب در مدارس با دعوت دانش‌آموزان، آذین‌بندی مدارس توسط دانش‌آموزان و پخش شیرینی در مدارس را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در مدارس استان کرمانشاه برشمرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرای سرود گروه 1357 نفری دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خبر داد و گفت: اجرای نمایش، سخنرانی، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مختلفی در دهه مبارک فجر امسال در مدارس استان کرمانشاه تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/2700/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول