اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یازدهمین میزبانی لیگ برتر

هافبک دفاعی صبای قم از دیدار با سپاهان اصفهان محروم شد

‌هافبک دفاعی تیم فوتبال صبای قم از همراهی تیمش در دیدار حساس هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان محروم شد.

هافبک دفاعی صبای قم از دیدار با سپاهان اصفهان محروم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم چاره‌ای ندارد جز اینکه در دیدار با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که از هفته ششم نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم صبا برگزار می‌شود، صبا را بدون حضور‌ هافبک دفاعی کلیدی تیمش به میدان بفرستد.

غایب سرشناس تیم فوتبال صبای قم در این مسابقه ابوالفضل ابراهیمی ‌هافبک دفاعی صبای قم است که به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیم فوتبال صبای قم را در یازدهمین بازی خانگی این فصل لیگ برتر فوتبال و در هفته بیست و یکم لیگ بازی‌ها مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان همراهی کند.

دلیل غیبت ابوالفضل ابراهیمی ‌هافبک خوش‌فکر تیم فوتبال صبای قم، محرومیت این بازیکن بعد از دریافت سومین کارت زرد این فصل در بازی با گسترش فولاد تبریز در هفته پنجم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که سبب شده کادر فنی تیم صبای قم از وجود‌ هافبک دفاعی تیمشان در دیدار هفته بیست و یکم برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان محروم باشند.

ابراهیمی که دومین فصل حضور خود در ترکیب تیم مطرح صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را دارد و از آغاز لیگ دوازدهم به دنبال جدایی از تیم آلومینیوم هرمزگان به صبای قم ملحق شده است، در بازی هفته بیستم صبا مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان انگیزه بسیار زیادی برای نشان دادن توانایی‌های خود داشت اما باید از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد همبازی‌های خود باشد.

در جمع بازیکنان تیم فوتبال صبای قم برای دیدار حساس هفته بیست و یکم لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، صبا بازیکنی ندارد که دچار مشکلی باشد و دیگر بازیکنان صبای قم می‌توانند در این دیدار حساس داخل خانه مقابل حریف اصفهانی به میدان بروند.

البته مرتضی کاشی، کیوان امرایی و محسن بیات نفراتی هستند که هم‌اکنون با مشکل آسیب‌دیدگی مواجه هستند و به نظر می‌رسد مصدومیت بیات همچنان ادامه داشته باشد اما گویا کاشی و امرایی می‌توانند با توجه به تعطیلی کوتاه مدت لیگ برتر خود را آماده بازی با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان کنند.

تیم فوتبال صبای قم بعد از سه پیروزی، سه تساوی و چهار باخت در دیدارهای قبل خانگی، حالا در هفته ششم از دور برگشت لیگ سیزدهم قصد دارد با قربانی کردن شاگردان زلاتکو کرانچار روند رو به رشد خود در مسیر بالای جدول رده‌بندی را از سر بگیرد در حالیکه بازی آنها از ساعت 15 عصر شنبه 14 دی ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول