اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله نهایی فوتبال امیدهای کشور

صبای قم با شهرداری تبریز مساوی کرد / امیدهای صعود زنده ماند

تیم فوتبال امید صبای قم در دومین دیدار خود از مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر تیم امید شهرداری تبریز به تساوی رضایت داد.

صبای قم با شهرداری تبریز مساوی کرد / امیدهای صعود زنده ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان دیدارهای مرحله نهایی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور با رقابت هشت تیم راه یافته به این مرحله در دو گروه چهار تیمی در حال برگزاری است و شنبه هفتم دی ماه به پایان می‌رسد.

تیم فوتبال امید صبای قم که یکی از تیم‌های صعود کرده از گروه سوم مرحله مقدماتی به شمار می‌رود در گروه دوم مرحله نهایی حضور دارد و بعد از اینکه در نخستین دیدار خود برابر تیم فوتبال امید مس رفسنجان شروع بسیار بدی داشت و ناباورانه شکست خورد، در دومین بازی با تیم شهرداری تبریز مساوی کرد.

شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتبال امید صبای قم در نخستین گام از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور شروع ناامید کننده‌ای داشتند و در حالی که برابر تیم میزبان بازی‌های گروه دوم یعنی مس رفسنجان سه بر صفر باختند، در دومین گام با شهرداری تبریز یک بر یک مساوی کردند تا با یک امتیاز این دیدار همچنان شانس صعود داشته باشند.

صبای قم در بازی‌های مرحله گروهی تنها یک بار با تیم شهید آسیابی کلاله مساوی کرده بود و بدین ترتیب با قبول تساوی یک بر یک برابر تیم فوتبال امید شهرداری تبریز در مرحله نهایی مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور برای دومین بار یک نتیجه تساوی کسب کرد.

به هر حال فوتبالیست‌های امید صبای قم در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور هم اکنون یک امتیازی هستند و روز شنبه هفتم دی ماه باید تلاش کنند در سومین گام باخت سه بر صفر روز نخست برابر تیم مس رفسنجان و تساوی یک بر یک روز دوم برابر تیم شهرداری تبریز را تلافی کرده و صد در صد با کسب پیروزی برابر تیم شهرداری یاسوج حداقل خود را به مرحله پلی آف برسانند.

در گروه دوم از مرحله نهایی رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور تیم‌های فوتبال صبای قم، مس رفسنجان، شهرداری تبریز و شهرداری یاسوج حضور دارند و سرانجام تیم قهرمان این گروه مستقیما به لیگ برتر امید کشور راه خواهد یافت.

در دومین روز بازی‌های این گروه که با تساوی یک بر یک صبای قم برابر شهرداری تبریز همراه بود، تیم مس رفسنجان میزبان بازی‌ها برابر تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج با تساوی متوقف شد اما هر دو تیم با چهار امتیاز در مکان‌های اول و دوم این گروه جای گرفتند تا نتایج بازی‌های روز پایانی مشخص کننده تیم صدرنشین برای صعود مستقیم و تیم دوم برای رفتن به پلی آف باشد.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول