اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری جیرفت تأکید کرد

ضرورت اطلاع‌رسانی برای مشارکت در ترفیع گنبد امام حسین (ع)

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: تبلیغات لازم برای مشارکت مردم در ترفیع گنبد حرم امام حسین (ع) در جنوب کرمان انجام شود.

ضرورت اطلاع‌رسانی برای مشارکت در ترفیع گنبد امام حسین (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد امینی‌روش امشب در جلسه ستاد عتبات عالیات این شهرستان، اظهار داشت: باید در راستای اجرای هرچه بهتر توفیقی که نصیب منطقه شده است، تبلیغات لازم برای مشارکت مردم در ترفیع گنبد حرم امام حسین (ع) انجام شود.

وی ادامه داد: در این زمینه ما کمتر به سمت و سوی اداری و دولتی کردن این ستاد پیش برویم، زیرا ما همه وابسته به مردم هستیم و جایی که مردم هستند، می‌توانیم کار انجام دهیم.

سرپرست فرمانداری جیرفت تصریح کرد: در این راستا هر بخش و نهادی برای زیرمجموعه خود سرفصلی داشته باشد و همه با برگزاری جلساتی زمینه حضور اقشار مختلف در این امر را فراهم کنند و دهیاران و بخشداران اطلاع‌رسانی لازم را در این زمینه به طور جدی دنبال کنند.

امینی‌روش با اشاره به انجام تبلیغات لازم در سطح شهر، خاطرنشان کرد: با توجه به ارادت مردم ما به اباعبدالله الحسین(ع) همه مشتاق مشارکت در این اقدام هستند، اما نیاز است در زمینه اطلاع‌رسانی اقدامات لازم انجام شود.

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: هیئت‌های مذهبی شهرستان جیرفت که خود برگرفته از مردم و در ایام عزاداری همیشه پای کار هستند در راستای تبلیغات برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ترفیع گنبد امام حسین (ع) از این ظرفیت استفاده شود.

وی در پایان ابراز داشت: بیان این مهم توسط ائمه جمعه و جماعات، مشارکت پایگاه‌های بسیج، صدا و سیما و ... می‌تواند در این راستا کمک خوبی باشند تا زمینه حضور همه مردم مشتاق در این راستا فراهم شود.

انتهای پیام/80002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول