اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه استقبال از مسافران نوروز 93

طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه تاکستان برگزار می‌شود

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان گفت: طرح آرامش بهاری ویژه استقبال و میزبانی از مسافران نوروز 93 در بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه تاکستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، فرهاد مرادخانی بعد از ظهر امروز در دیدار با تعدادی از واقفان نمونه شهر تاکستان، اظهار داشت: طرح بازسازی بقاع متبرکه شهرستان تاکستان جزو اولویت‌های اوقاف و امور خیریه است و در این راستا طرح بازسازی بقعه سیدعلی موسوی با ورود و کمک خیران در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین طرح آرامش بهاری ویژه استقبال و میزبانی از مسافران نوروزی 93 در کنار بقاع متبرکه شهرستان تاکستان در حال برنامه‌ریزی است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان از برپایی برنامه یاس نبوی دهه اول و دوم فاطمیه در آینده پیش رو در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح نشاط معنوی به عنوان برنامه تأثیرگذار شهرستان تاکستان در سال 93 نیز با کیفیت بهتر در شأن شهروندان تاکستانی انجام می‌شود.

مرادخانی از اجرای برنامه‌های فرهنگی از سوی اوقاف و امور خیریه تاکستان در طول سال خبر داد و تصریح کرد: مسابقات قرآنی اوقاف شهرستان تاکستان در سال 92 با 850 نفر شرکت‌کننده رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است.

این مسئول یادآور شد: این سری از مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل با استقبال ارزشمند روبرو شده است و سه نفر در هر رشته مقام کسب کرده‌اند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی در جامعه به پشتوانه مالی نیاز دارد، ابراز داشت: مسئله احیای موقوفات این شهرستان در آینده به صورت جدی پیگیری شده و برنامه‌های فرهنگی باشکوه‌تر از گذشته در این شهرستان اجرایی می‌شود.

مرادخانی بیان کرد: با توجه به فضای معنوی و دینی اماکن مذهبی، برگزاری کلاس‌های قرآنی در بقاع متبرکه بسیار تأثیرگذار است و انس جوانان و نوجوانان را در پی دارد.

این مسئول از برگزاری ده‌ها عنوان برنامه در هفته وقف در شهرستان تاکستان خبر داد و افزود: دیدار با امام جمعه و فرماندار، نشست‌های صنفی، همایش یاوران وقف، برپایی نمایشگاه و خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه جزو فعالیت‌های اداره اوقاف و امور خیریه تاکستان بوده است.

انتهای پیام/77005/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول