اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مدیریت تماس‌ها و استفاده از نرم‌افزار مناسب صورت گرفت

حذف بیش از 150 هزار تماس غیرمرتبط با سامانه آبفا

مدیر سامانه 122 آبفای قم گفت: با مدیریت تماس‌ها و استفاده از نرم‌افزار مناسب بیش از 150 هزار تماس غیرمرتبط با این سامانه حذف شد.

حذف بیش از 150 هزار تماس غیرمرتبط با سامانه آبفا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی‌اصغر جعفری در بازدید مدیر و کارشناسان سامانه 137 شهرداری قم از مرکز سامانه 122 آبفا، توانمندی ایجاد شده در این سامانه را نتیجه نگرش درست مدیران و عملکرد موثر کارشناسان دانست و اظهار داشت: در حال حاضر با تربیت نیروهای کارآمد و استفاده از ابزار و تکنولوژی، تعاملات با تماس‌گیرندگان به سطح مناسبی ارتقا یافته است.

مدیر سامانه 122 یکی از ویژگی‌های خاص این سامانه را بهره‌گیری مناسب از سیستم call center ذکر کرد و از حدود 250 هزار تماس مرتبط در سال با این سامانه خبر داد و یادآور شد: با استفاده از این سیستم تماس‌های غیرمرتبط از 60 درصد در سال 82 به کمتر از 10 درصد در سال 92 کاهش پیدا کرده است ضمن اینکه این سیستم ما را در مدیریت و کنترل تماس‌ها کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه بیش از 150 هزار تماس غیرمرتبط سالانه با سامانه 122 آبفای قم حذف شده است، خاطرنشان کرد: از سال 82 برنامه‌های زیادی برای مدیریت تماس و جهت‌دهی آن در شرکت آب و فاضلاب قم انجام شده و تجارب خوبی در این زمینه حاصل شده است.

جعفری در ادامه به طراحی و راه‌اندازی نرم‌افزار 122 اشاره کرد و گفت: این نرم‌افزار که با مشارکت شرکت آب و فاضلاب طراحی و تولید شد، امکان مدیریت درخواست‌ها، گزارش‌گیری و پیگیری ورودی‌ها را آسان‌تر و دقیق‌تر از گذشته کرده و عملکرد قابل قبولی در مدیریت بحران یخبندان سال 86 که بیش از 80 هزار تماس در 26 روز با این مرکز گرفته شد، از خود نشان داد.

وی آنلاین بودن این نرم‌افزار را از ویژگی‌های آن ذکر و تصریح کرد: پس از ثبت درخواست مشترکین، کارشناسان می‌توانند آن را تا انتها و حصول نتیجه پیگیری کنند.

مدیر سامانه 122 آبفای قم پاسخگویی و ثبت درخواست، پیگیری و نظارت و بازخورد و نظرسنجی را سه واحد این سامانه عنوان کرد و افزود: پس از اینکه درخواست‌های مردمی ثبت و پیگیری لازم برای انجام آن صورت گرفت، طی تماس با بخشی از مشترکین از آنها در خصوص رضایت از نحوه ارائه خدمات نظرسنجی صورت می‌گیرد.

در ادامه مدیر و کارشناسان سامانه 137 شهرداری قم از بخش‌های مختلف مرکز سامانه 122 قم بازدید و سئوالات خود را نیز مطرح کردند که مدیر و کارشناسان سامانه 122 قم به ارائه پاسخ و توضیحاتی در خصوص عملکرد واحدهای مختلف پرداختند.

انتهای پیام/2258/غ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول