به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، عیسی اقبالی اظهار داشت: از 118 هزار و 396 مورد تماس مردمی که در بخش آب 33 هزار و 750 مورد گزارش اتفاقات، اطلاعرسانی، شکایت و انتقاد بوده است.
وی تصریح کرد: 81 هزار و 825 مورد تماسهای متفرقه توسط کارشناسان ثبت و پیگیری شده است.
اقبالی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: از تعداد تماسهای ثبت شده 16 هزار و 983 مورد مربوط به حوادث آب، 14 هزار و 829 مورد اطلاعرسانی به مشترکان و یکهزار و 929 مورد مربوط به شکایت است.
سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اضافه کرد: مشترکان دو هزار و 821 مورد حوادث در بخش فاضلاب گزارش و توسط همکاران 122 ثبت و پیگیری شده است.
انتهای پیام/62003/ک/ظ1004