اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صدرا زیراب:

کشتی صدرای زیرآب سال آینده در لیگ شرکت می‌کند

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صدرا زیراب با اشاره به وضعیت کشتی این باشگاه، گفت: برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر کشتی سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.

کشتی صدرای زیرآب سال آینده در لیگ شرکت می‌کند

محبوب قبادیان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به فعالیت‌های رشته کشتی باشگاه فرهنگی ورزشی صدرا زیراب، افزود: به دلیل مشخص نبودن وضعیت فدراسیون سابق کشتی در مسابقات لیگ شرکت نکرده‌ایم.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صدرا زیراب با اشاره به انتخابات فدراسیون کشتی به برنامه‌های این باشگاه در رشته کشتی اشاره کرد و اظهار داشت: برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر کشتی سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی به برخی از مشکلات تیمداری در لیگ کشتی اشاره و خاطر نشان کرد: نحوه برگزاری مسابقات و وضعیت پخش مسابقات کشتی و برخی مشکلات در فدراسیون، ما را ناچار به کناره‌گیری از مسابقات لیگ برتر کشتی کرده بود.

قبادیان با بیان اینکه رسول خادم به عنوان قهرمان المپیک و جهان در عرصه بین المللی دارای جایگاه ارزشمندی است، تصریح کرد: حضور رسول خادم و تیم جدید در فدراسیون کشتی برای ارتقای کشتی تاثیر مثبتی می‌گذارد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صدرا زیراب اظهار امیدواری با آمدن رسول خادم فدراسیون کشتی با مدیریت یکپارچه و به روز باعث توسعه بیشتر این رشته ورزشی را فراهم کند.

انتهای پیام/86015/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول