اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پودنکی به فارس خبر داد

رقابت 4 فرنگی‌کار قمی در روز نخست کشتی جوانان کشور

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان استان قم از رقابت 4 فرنگی‌کار قمی در روز نخست پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور با حریفان خود خبر داد.

رقابت 4 فرنگی‌کار قمی در روز نخست کشتی جوانان کشور

مهدی پودنکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: استارت پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور از صبح امروز زده شده است و کشتی‌گیران مدعی از تمام استان‌ها در تلاش برای کسب مدال، جدال خود را آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری این دوره از پیکارها قرار است امروز دوشنبه 23 دی‌ماه پیکارهای چهار وزن نخست به انجام برسد و بر همین اساس کشتی‌گیران اوزان 50، 55، 60 و 66 کیلوگرم به مصاف یکدیگر می‌روند.

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان استان قم با اشاره به برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشور به میزبانی هیئت کشتی استان مازندران عنوان کرد: با توجه به برگزاری رقابت‌های چهار وزن روز نخست، وزن‌کشی این اوزان شب گذشته انجام شد و کشتی‌گیران حریفان خود را شناختند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، این دوره رقابت‌های کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشور به مدت 2 روز در شهر نوشهر برگزار می‌شود، افزود: در چهار وزن نخست این پیکارها 97 کشتی‌گیر برای قرارگرفتن بر روی سکوهای اول تا سوم به مصاف یکدیگر می‌روند.

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان استان قم اظهار کرد: براساس وزن‌کشی، چهار وزن نخست این رقابت‌ها در وزن 50 کیلوگرم 22 نفر به رقابت می‌پردازند، در وزن 55 کیلوگرم 23 نفر کشتی می‌گیرند، در وزن 60 کیلوگرم 26 نفر مدعی کسب مدال هستند و در وزن 66 کیلوگرم نیز رقابت‌ها با حضور 26 نفر به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه چهار کشتی‌گیر قمی نیز در روز نخست این پیکارها با حریفان خود مسابقه می‌دهند، عنوان کرد: در مجموع هشت کشتی‌گیر را به نوشهر برده‌ایم و با توجه به اینکه رقابت‌های چهار وزن دوم در اوزان 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم نیز روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد، دیگر فرنگی‌کاران قمی فردا به روی تشک می‌روند.

پودنکی تصریح کرد: رقابت‌های اوزان 50، 55، 60 و 66 کیلوگرم روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در حالی امروز برگزار می‌شود که ما کشتی‌گیران آماده و پرقدرتی را در تمام اوزان داریم و هر چهار کشتی‌گیر ما مدعی کسب مدال هستند.

وی خاطرنشان کرد: در ترکیب تیم کشتی فرنگی استان قم در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در وزن 50 کیلوگرم رضا مردی، در وزن 55 کیلوگرم مهدی قادری، در وزن 60 کیلوگرم مهدی مرادحاصلی و در وزن 66 کیلوگرم مهدی عطارد و رضا جشن‌لو برابر حریفان به روی تشک می‌روند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول