اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلیل از ستاره مسابقات کشتی جوانان کشور در تنکابن

مجتبی گلیج پدیده مسابقات کشتی جوانان کشور در وزن 84 کیلوگرم کرمانشاه امروز در تنکابن تجلیل شد.

تجلیل از ستاره مسابقات کشتی جوانان کشور در تنکابن

به گزارش خبرگزاری فارس از  تنکابن، عصر امروز مراسم تقدیر از مجتبی گلیج قهرمان مسابقات کشتی جوانان کشور با حضور مسئولان و دست‌اندرکاران کشتی و نیز اعضای شورای شهر در تنکابن برگزار شد.

مجتبی گلیج از 13 سالگی زیر نظر مربیان تنکابنی بهمن معتمدی، ایرج پورآهنگریان، عابد نژادمقدم، احمد پورعینی و  یاسر طهماسبی کار کرده و در حال حاضر 18 سال دارد و متولد 1374 است.

گلیج در مسابقات قهرمانی جوانان کشور توانست قابلیت‌های خویش را بروز دهد و به عنوان ستاره این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

 در مراسم تقدیر از این ورزشکار تنکابنی اعضای شورای شهر و رئیس هیئت کشتی تنکابن هر کدام وعده پرداخت 10میلیون ریال وجه نقد به این کشتی‌گیر دادند.

دیگر قولی که در این مراسم به این ورزشکار کشتی داده شد وعده نیم سکه طلا توسط شورای محل گل علی‌آباد و نیز وعده اهدا ربع سکه طلا توسط مسئول ورزش و جوانان تنکابن بود.

 گلیج در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: الگوی ورزشی من در کشتی علاوه بر اسطوره‌های کشتی کشور مانند جهان پهلوان تختی و علیرضا حیدری است.

وی درباره مسابقات قهرمانی جوانان کشور در کرمانشاه افزود: سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا و در حد آسیایی بود و من کشتی ماقبل فینال را با هادی وفایی از همدان گرفتم که  بسیار مشهور و از دارندگان عنوان آسیایی است.

این کشتی‌گیر تنکابنی اضافه کرد: در فینال نیز توانستم با برتری کامل بر کشتی‌گیر خراسان رضوی پیروز و به قهرمانی برسم که بر اساس نظر کمیته فنی مسابقات به عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر و ستاره‌ مسابقات این دوره نیز معرفی شدم.

 گلیج مهم‌ترین هدف خود بعد از این قهرمانی را حضور در مسابقات  آسیایی و جهانی ارزیابی کرد و گفت: زیر نظر یاسر طهماسبی مربی توانمند تنکابنی سخت کار می‌کنم تا به این هدف بزرگ برسم.

انتهای پیام/86004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول