اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز نخست مسابقات

مازندران در 3 وزن کشتی فرنگی جوانان کشور قهرمان شد

تیم کشتی فرنگی مازندران در نخستین روز از مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان کشور در سه وزن بر سکوی نخست ایستاد.

مازندران در 3 وزن کشتی فرنگی جوانان کشور قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، در نخستین روز از مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان کشور که به میزبانی نوشهر در سالن جهان پهلوان حسن رنگرز برگزار شد تیم کشتی فرنگی مازندران در سه وزن بر سکوی نخست ایستاد و در یک وزن دیگر مدال برنز را کسب کرد.

 در روز نخست این دوره از مسابقات، کشتی‌گیران در اوزان 50 ، 55، 60 و 66 کیلوگرم به روی تشک رفتند و نفرات برتر هر وزن مشخص شدند و با بر قرار گرفتن بر روی سکوی اول تا سوم مدال‌های طلا، نقره و برنز خود را همراه با حکم قهرمانی و لوح سپاس دریافت کردند.

 نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان کشور به شرح زیر است.

50 کیلوگرم: محمد پیامنی از لرستان مقام اول، علی همتی از کرمانشاه دوم و هادی تختایی از خوزستان و سعید زارع از هرمزگان به طور مشترک سوم شدند.

 55 کیلوگرم: نبی‌الله کریمی از مازندران «الف» به مقام قهرمانی رسید و محمدعلی گرامی از استان فارس بر سکوی دوم ایستاد و همچنین مصطفی بهرامی و امیر قلاوند به ترتیب از استان‌های لرستان و تهران به طور مشترک عناوین سوم را از آن خود ساختند. 

60 کیلوگرم: امیر ارسلان از مازندران «ب» اول شد و مهران داداشی از گیلان در جایگاه دوم کشتی فرنگی جوانان کشور قرار گرفت و علیرضا غلام حسینی از تهران و میلاد تیموری از لرستان همزمان عنوان سومی این مسابقات را از آن خود ساختند.

 66 کیلوگرم: حسین خواجوند از مازندران «الف» قهرمان شد و پرهام قنبری از فارس عنوان دومی را به خود اختصاص داد و بهنام افشار نیک از تهران و جلال طاهری از مازندران «ب» به طور در جایگاه سوم ایستادند.

 به گزارش فارس، این دوره از مسابقات با حضور 183 کشتی‌گیر از 26 استان در قالب 28 تیم حضور دارند و تیم‌های کشتی فرنگی جوانان استان‌های آذربایجان غربی،خراسان جنوبی،سمنان،کهکیلویه و بویراحمد و یزد غایب بودند. 

انتهای پیام/86019/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول