اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‌الله دهه فجر

پانزدهمین جشنواره تئاتر فجر انقلاب بناب برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب از برگزاری پانزدهمین جشنواره تئاتر فجر انقلاب بناب ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

پانزدهمین جشنواره تئاتر فجر انقلاب بناب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حبیب صدقی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با وجود مشکلات متعدد و مالی امسال نیز به‌منظور ارتقاء و حفظ جایگاه تئاتر بناب این جشنواره برای پانزدهمین سال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پانزدهمین جشنواره تئاتر بناب در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی برگزار خواهد شد، از تمامی گروههای هنری، هنرمندان تئاتر انجمن‌های هنری دانشگاه ها، مدارس، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بناب خواست آثار خود را در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

وی مهلت پذیرش متون ارسالی را تا پانزدهم دی‌ماه جاری اعلام کرد و افزود: پس از برگزاری مرحله بازبینی جشنواره در روز جمعه 18 بهمن‌ماه و اعلام نظر هیئت داوران، مرحله نهایی جشنواره نیز از روز سه‌شنبه 22 بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گفته صدقی متون نمایشی با مضامین حجاب و عفاف، انقلاب اسلامی و دهه فجر، حماسه سیاسی و اقتصادی از اولویت و امتیاز بیشتری برخوردار هستند و نمایش‌های پذیرفته شده به مرحله نهایی جشنواره به صورت عمومی اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/60001/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول