اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بابل:

جشن انقلاب پایبندی به تمام ارزش‌های نظام است

فرمانده سپاه بابل گفت: جشن انقلاب پایبندی به تمام ارزش‌های نظام است.

جشن انقلاب پایبندی به تمام ارزش‌های نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین فلاح بعد از ظهر امروز در جلسه تشکیل ستاد دهه فجر بابل در سالن اجتماعات فرمانداری بابل، اظهارداشت: بعد از 35 سال عمر با برکت نظام علی‌رغم فشار دشمنان که تلاش کردند دین را عامل عقب‌ماندگی بشر جلوه دهند با درایت  امام(ره) و فداکاری جوانان کشور، انقلاب ما به پشتوانه دین اسلام بزرگ‌ترین و ماندگارترین انقلاب جهان شده و اهداف دشمنان را خنثی کرد.

فلاح افزود: امروزه دشمنان باتمام توان در مقابل ما ایستاده‌اند تا نظام و انقلاب را ضعیف و ناکارآمد نشان دهند لذا بر همه فرض است تا با هرچه باشکوه‌تر برگزارکردن جشن انقلاب اقتدار نظام را یک بار دیگر به رخ دشمنان بکشیم.

این مسئول متذکر شد: دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرا برنامه‌های دهه فجر بوده و باید از تمام ظرفیت خود در باشکوه‌تر کردن این ایام تلاش کنند.

فرمانده سپاه بابل متذکر شد: باید فضاسازی فرهنگی شهر متناسب با ایام‌الله دهه فجر انجام گیرد و تبلیغات شهری نیز مورد توجه همه دستگاه‌های اجرایی باشد.

فلاح از برنامه نورافشانی ایام‌الله دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: امسال این برنامه‌محوری باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86009/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول