اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

فاز دوم سد سلمان فارسی به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار فارس گفت: در راستای مقابله با خشکسالی و کم‌آبی در منطقه لارستان، در آینده نزدیک خط دوم سد سلمان فارسی در این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

فاز دوم سد سلمان فارسی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از لار، سیدمحمد احمدی صبح امروز در جمع مسئولان و معتمدان لارستان در سخنانی اظهار داشت: با بهره‌برداری از خط دوم سد سلمان فارسی شاهد تحول چشمگیر در زیرساخت‌های اقتصادی، عمرانی به ویژه آب، برق و گاز در لارستان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: برای تسریع در روند اجرایی طرح‌های عمرانی و اقتصادی نیاز به مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

استاندار فارس تصریح کرد: راه‌اندازی شرکت توسعه و عمران لارستان نیز گامی مثبت در ایجاد بسترهای مناسب اشتغالزایی، پویایی و نشاط اهالی این منطقه است.

احمدی با اشاره به اینکه برای جذب اشتغال باید معادلات جذب سرمایه برای سرمایه‌گذارانی که در حوزه خلیج فارس مقیم هستند، تغییر کند و فعالیت‌ها در درون منطقه انجام شود، گفت: مردم لارستان با هوشمندی، دیانت، ولایتمداری و تجربه بالای خود می‌توانند با سرمایه‌گذاری، زمینه قطب صنعتی شدن را در این منطقه فراهم کنند.

وی بیان داشت: برای رسیدن به اهداف اقتصادی و عمرانی باید امکانات مناسبی فراهم شود تا جوانان جویای فعالیت و تلاش بتوانند هم‌پای دیگر اقشار جامعه در سازندگی و توسعه مشارکت داشته باشند.

استاندار فارس در مورد خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری گفت: در راستای تحقق این امر از سوی روحانی ارزشمندی که شاگرد امام و رهبری است با تشکیل دولت اعتدال در رسیدن به این هدف گامی مهم برداشته شده است.

احمدی اضافه کرد: ضربه‌هایی که کشور در طول 34 سال عمر انقلاب اسلامی خورده به خاطر افراط و تفریط‌ ها بوده چرا که رسیدن به بسیاری از پیشرفت‌ها را دچار مشکل کرده که با درایت مدیران، مسئولان به ویژه رئیس دولت شاهد تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در کشور هستیم.

وی ابراز داشت: در استان فارس شاهد توسعه همه‌جانبه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متوازن بر اساس شاخصه‌های دینی و مذهبی هستیم.

استاندار فارس تصریح کرد: برای دست‌یابی به اهداف چشم‌انداز توسعه باید مسجد و روحانیت‌محوری را سرلوحه قرار داد چراکه روحانیت ذخیره ارزشمندی است که می‌توان بر اساس آن معنویت را در جامعه نهادینه کرد.

انتهای پیام/2448/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول