اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خبر داد

آغاز آواربرداری و رفع سد معابر در بستک / بازسازی منازل در دستور کار است

استاندار هرمزگان از آغاز آواربرداری و رفع سد معابر در بستک خبر داد.

آغاز آواربرداری و رفع سد معابر در بستک / بازسازی منازل در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کار اسکان موقت در منطقه زلزله‌زده بستک طی ساعات گذشته به پایان رسیده است، اظهار داشت: در حال حاضر امور آواربرداری و رفع سد معابر در بستک توسط شهرداری و ارگان‌های دیگر آغاز شده است.

وی اضافه کرد: بازسازی تأسیسات و منازل در شهر بستک در دستور کار قرار دارد؛ از این رو امور برآورد خسارات و تهیه گزارش برای دولت انجام شده است.

استاندار هرمزگان اظهار امیدواری کرد که طی روزهای آینده دولت با موافقت با درخواست‌های استان، تنخواه لازم را برای بازسازی بستک در اختیار استان قرار دهند.

جادری متذکر شد: از مردم شهر بستک به دلیل تاخیری که در ارائه خدمات صورت گرفت عذرخواهی می‌کنم.

وی اذعان داشت: به دلیل وقوع زمین لرزه در روز تعطیل دستگاه‌های استان غافلگیر شدند و امیدواریم این امر درس عبرتی باشد برای مدیریت بهتر حوادث و بحران‌ها در آینده.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه طبق پیش‌بینی هواشناسی طی روزهای آینده برای بستک سرما و باران شدید پیش‌بینی شده است، یادآور شد: با هدف جلوگیری از آب‌گرفتگی چادرها در این شهر امور لازم برای تهیه پلاستیک به عنوان پوشش مد نظر است که این امر از صبح امروز به مرحله توزیع پلاستیک رسیده است.

جادری در پایان با بیان اینکه طی ماه‌های اخیر معاون رئیس جمهور و چند تن از مسئولان دولتی در جریان عقب‌ماندگی‌ها، محرومیت‌ و مظلومیت استان در بخش زیرساخت‌ها قرار گرفته‌اند و از نزدیک مسائل را لمس کرده‌اند، عنوان داشت: تمام پیگیری خود را با هدف کاستن محرومیت‌ها در استان به کار گرفته‌ایم و دولت نیز توجه ویژه‌ای به هرمزگان دارد.

انتهای پیام/88001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول