اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیش‌بینی برف و کولاک در روزهای آینده

یگان‌های ارتش در استان فارس آماده خدمت‌رسانی به مردم شدند

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: یگان‌های ارتش آماده خدمت‌رسانی به مردم فارس در برف و کولاک روزهای آینده هستند.

یگان‌های ارتش در استان فارس آماده خدمت‌رسانی به مردم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امیر سرتیپ حسین محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی‌ بارش سنگین برف و انسداد جاده‌های مواصلاتی فارس یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان ساعات ابتدایی با حضور در جاده‌های مختلف این استان با استفاده از تجهیزات و نیروی انسانی با توزیع مواد غذایی بین مسافران و خودروهای گرفتار شده در برف به امدادرسانی پرداختند.

وی ادامه داد: یگان‌های تیپ 55 هوابرد، تیپ 37 زرهی، مرکز آموزش پیاده، مرکز آموزش زرهی و پشتیبانی منطقه 2 با حضور در مناطق دشت ارژن، خان‌زنیان و دارنگون به یاری هموطنان شتافتند.

محمدی بیان داشت: تیپ 55 هوابرد به عنوان نخستین یگان امدادی با حضور در منطقه دشت ارژن در بازگشایی این محور نقش به‌سزایی را ایفا کردند.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان فارس در هر شرایطی با آمادگی کامل حاضر به خدمت‌رسانی به مردم این استان هستند.

انتهای پیام/‌2448/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول