اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

مردم در 22 بهمن اوج اقتدار نظام را به رخ جهانیان می‌کشند

فرماندار بم گفت: مردم در 22 بهمن اوج اقتدار نظام را به رخ جهانیان می‌کشند.

مردم در 22 بهمن اوج اقتدار نظام را به رخ جهانیان می‌کشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان، اظهار داشت: فرافکنی‌های دشمنان در مورد عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیار افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این امر سبب شده تا مردم در 22 بهمن سال جاری با حضور در راهپیمایی باشکوه این روز نشان دهند که دشمنان هیچ وقت به مقاصد خویش دست نمی‌یابند.

فرماندار بم خاطر نشان کرد: استکبار جهانی از اقتدار و توانمندی‌های کشور و مردم ما هراس دارد، زیرا انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و ایران اسلامی در سطح منطقه سرآمد است.

این مسئول ابراز داشت: رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در چند سال گذشته سبب شده پیشرفت‌های ما روز به روز افزایش یابد.

زین‌الصالحین با بیان اینکه مردم بم در مناسبت‌های ملی و مذهبی خود را به خوبی نشان داده‌اند، گفت: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و بازار انجام شود تا اقشار مختلف جامعه دین خود را به این انقلاب ادا کنند.

حجت‌الاسلام قاسم دانشی، امام جمعه بم نیز اظهار داشت: ما باید برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزش بالایی قائل شویم و سعی کنیم برنامه‌های دهه فجر باشکوهتر از گذشته برگزار شوند، زیرا دشمن درصدد ضربه زدن به کشور ماست.

وی با بیان اینکه ما مدیون زحمات امام (ره) و خون شهدا هستیم، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب باید به طور ویژه مدنظر قرار گیرد. 

دانشی خاطر نشان کرد: ما باید به دانش‌آموزان و دانشجویان این مسئله را بیاموزیم و تلاش کنیم نسل جوان نیز حامی ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی باشند.

حجت‌الاسلام محمد علی‌آبادی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بم نیز بر الگوگیری از ائمه‌اطهار (ع) و پیامبر (ص) بزرگوار اسلام تأکید کرد و گفت: مردم بم در مراسمات ملی و مذهبی نقش پررنگی داشتند و امیدوارم در دهه فجر ‌سال جاری برنامه‌های باشکوهی برگزار شود.

وی بیان داشت: دهه فجر‌ سال جاری از حساسیت خاصی برخوردار است و دشمنان با تبلیغات منفی خود قصد ضربه زدن به نظام را دارند و می‌طلبد مردم در 22 بهمن پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمنان بدهند.

انتهای پیام/2446/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول