اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل:

راهپیمایی 22 بهمن نشان از صبوری و ایستادگی ملت ایران است

مدیرکل صدا و سیما استان اردبیل گفت: راهپیمایی 22 بهمن نشان از صبوری و دشمن‌ستیزی مردم ایران است و ما باید تلاش کنیم تا این نماد مقاومت و ایستادگی هر چه بهتر انعکاس داده شود.

راهپیمایی 22 بهمن نشان از صبوری و ایستادگی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله مددی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر که در محل صدا و سیمای مرکز اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: به منظور گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در اردبیل جلسه ستاد دهه فجر تشکیل شده و کمیته برگزاری مراسم دهه فجر اطلاع‌رسانی در زمینه برنامه‌های اجرایی در این ایام را بر عهده صدا و سیمای مرکز اردبیل گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که بحث انتقال ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی برای نسل آینده یک هدف بسیار مهم است و همه ما موظف هستیم که ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را برای نسل جدید روشنگری کنیم که بهترین زمان برای این کار دهه فجر است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل یادآور شد: بحث دفاع از نظام و ولایت وظیفه تک تک ما است که باید به نحو احسن این کار را انجام دهیم و با اطلاع‌رسانی و روشنگری به موقع، نقشه‌های شوم و پلید دشمنان را نقش بر آب کنیم.

مددی افزود: باید نشان دهیم که حمایت مردمی از انقلاب پا برجا است و در ادامه نیز مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن این مسئله بسیار مهم را به جهانیان ثابت خواهند کرد.

این مسئول تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن نشان از صبوری و دشمن‌ستیزی مردم ایران است و ما باید تلاش کنیم تا این نماد مقاومت و ایستادگی هر چه بهتر انعکاس داده شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل بیان داشت: وظیفه ما این است که صدا و تصویر سیل خروشان مردم در این تجمع باشکوه را به گوش مخاطبان و بدخواهان انقلاب برسانیم و بگوییم که این انقلاب با گذشت زمان پایدارتر و محکم‌تر خواهد شد.

مددی افزود: یکی از بحث‌های اصلی و مورد توجه این است که امید و نشاط را در جامعه بیشتر فراگیر کنیم و باید نشاط اجتماعی را در برنامه‌های دهه فجر بتوانیم برجسته کنیم.

وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین سرمایه ما مردم هستند و بحث کیفی‌سازی برنامه‌ها برای ما بسیار حائز اهمیت است و ما نباید کیفیت را فدای کمیت کنیم و باید سعی کنیم برنامه‌ها با کیفیت‌تر و عمومی‌تر اجرا شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: تله فیلم «سه سپیده» روایتی از انقلاب مردم اردبیل و کاری از صدا و سیمای مرکز استان است که فیلمبرداری آن آغاز شده است و امیدواریم که در دهه فجر مراحل فیلمبرداری آن به پایان برسد و پخش شود.

مددی ادامه داد: سعی خواهیم کرد این وظیفه اطلاع‌رسانی را به نحو احسن در استان انجام دهیم و تمام امکانات خود را برای پوشش این رخداد بزرگ به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم خدماتی را که در استان انجام گرفته است را بهتر نمایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در سخنانی گفت: بنا به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی بر اساس دین و معنویت به پیروزی رسیده است و مطالبه انقلاب اسلامی از ما این است که وظایف محول شده به خود را به دقت انجام داده و در خدمت مردم باشیم.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور عنوان کرد: انتظاراتی که از کمیته اطلا‌ع‌رسانی و صدا و سیمای استان اردبیل داریم این است که در ایام دهه فجر به خوبی خبرها را پوشش دهد و به سمت پیشکسوتان انقلاب بروند و با به نمایش گذاشتن آثار و فداکاری‌های آنان در معرفی هر چه بیشتر یاران انقلاب گامی مهم بردارند.

وی یادآور شد: در این راستا باید برنامه‌‌هایی برگزار شده در این ایام با کیفیت مطلوب و مناسب ارائه شود و مراسم‌ها هر چه بهتر و مطلوب‌تر از گذشته پوشش داده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌‌رسانی دهه فجر استان اردبیل موظف شدند برنامه‌های خود را به صورت مکتوب در اختیار صدا و سیما قرار دهند.

انتهای پیام/62005/صا40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول