اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

22 بهمن برای همیشه در تاریخ زنده است

فرماندار بم گفت‌: 22 بهمن یک الگوست و باید برای همیشه در تاریخ زنده بماند.

22 بهمن برای همیشه در تاریخ زنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین‌ زین‌الصالحین‌ ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان بم اظهار داشت: مردم ما سال‌های طولانی با مجاهدت و تلاش خود توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

وی با بیان اینکه ما فرزندان انقلاب اسلامی هستیم، افزود: انقلاب ما برگرفته از فطرت ایرانیان است و این انقلاب برای ما موجب افتخار و سربلندی است.

زین‌الصالحین ابراز داشت: در زمان قبل و بعد از انقلاب مردم ما تلاش زیادی برای پیروزی انقلاب کردند و امروزه حیات ما در گرو انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: مردم ما در عرصه‌های مختلف برای این کشور افتخارآفرینی کرده و ‌سال جاری در دهه فجر یک افتخار دیگر را می‌آفرینند و نشان خواهند داد که برترین‌ها هستند.  

حجت‌الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم در این جلسه اظهار داشت: بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد‌ و با وجود کارشکنی‌‌های اسکتبار جهانی به ویژه آمریکا روز به روز بر عزت و اقتدار ملت افزوده می‌شود.

وی افزود: این افتخارات به علت دین‌مداری مردم و رهبری‌های داهیانه امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت بوده و ما هرچه داریم از انقلاب اسلامی است. 

دانشی با بیان اینکه دهه فجر از ایام‌الله است، تصریح کرد: بزرگداشت شعائر اسلامی و الهی از مهمترین وظایف ماست و ان‌شاءالله برنامه‌های ‌سال جاری ستاد دهه فجر باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

حجت‌‌الاسلام محمد علی‌آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بم گفت: ما مدیون نظام اسلامی، امام راحل و خون شهدا هستیم، زیرا عزت ما از این عزیزان است.

وی افزود: ما تا جایی که توان داشته باشیم برای پاسداشت آنها تلاش می‌کنیم و دهه فجر میدان عظیمی برای قدردانی از این ایثارگری‌ها است.

علی‌آبادی گفت: مردم ما نباید به دشمنان انقلاب در داخل و خارج از کشور اجازه دهند که اقدامی‌ علیه آن انجام داده و قدرت‌نمایی داشته باشند.

به گزارش فارس در این جلسه کمیته‌های زیر مجموعه ستاد دهه فجر از جمله کمیته ایثارگران و نیروهای مسلح، تبلیغات و روابط عمومی، قرآن، روحانیت و مساجد، اصناف، تزئینات و تدارکات، جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان، بانوان، عشایری و روستایی، فرهنگی و هنری، ورزشی، تعاون و ارزیابی تشکیل شدند.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول