اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

2 مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان‎های سراوان و مهرستان افتتاح می‎شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان‎های سراوان، مهرستان و سیب و سوران گفت: دو مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان‎های سراوان و مهرستان به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

2 مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان‎های سراوان و مهرستان افتتاح می‎شود

علی رضازاده امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در سراوان اظهار داشت: دو مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان‎های سراوان و مهرستان به زودی مورد بهره‎برداری قرار می‎گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان‎های سراوان، مهرستان و سیب و سوران عنوان کرد: این مراکز که شامل یک مرکز تسهیلات زایمانی و خانه بهداشت است، با سرمایه‎گذاری خیرین هرمزگانی در حال ساخت است.

این مسئول افزود: کلنگ احداث این مراکز بهداشتی درمانی از اول دی ماه امسال در این شهرستان‎ها به زمین زده شده که قرار است تا شش ماه آینده آماده بهره‎برداری شود.

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح‎های درمانی بالغ بر 6 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

رضازاده افزود: مرکز تسهیلات زایمانی با زیربنای 140 متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش آشار شهرستان مهرستان و خانه بهداشت هم با زیربنای 400 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 400 میلیون ریال در بخش سیرکان شهرستان سراوان در دست ساخت است.

این مسئول اذعان داشت: در حال حاضر 27 مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان‎های مهرستان، سیب و سوران و سراوان وجود دارد که قرار است یک بیمارستان 10 تختخوابی هم که 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، به زودی در شهرستان مهرستان به بهره‎برداری برسد.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول