اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی منوجان:

خانواده‌ها باید آسیب‌های ناشی از ماهواره را بشناسند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی منوجان گفت: بهترین راه مقابله با آسیب‌های ناشی از ماهواره، آگاهی خانواده‌ها از این آسیب‌ها است.

خانواده‌ها باید آسیب‌های ناشی از ماهواره را بشناسند

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام مجید پوراسلامی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش آسمینون اظهار داشت: ورود ماهواره‌ها به زندگی مردم در راستای پیشرفت علم و تکنولوژی و دنیای دیجیتالی جدید صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: با پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر دنیا تبدیل به یک دهکده شده است و مرزها در آن دیگر معنا ندارد و فضای کره زمین سراسر امواج شده است که با ارزان‌ترین گیرنده می‌توان آن امواج را دریافت کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی منوجان خاطرنشان کرد: هر اختراع و تکنولوژی جدید معایب و محاسن خود را دارد و در کشورهای توسعه یافته چون آگاهی مقابله با این پدیده‌ها وجود ندارد، آسیب می‌بینیم.

پوراسلامی عنوان کرد: در فضای امروزی برخورد پلیسی با ماهواره جواب نمی‌دهد و بهترین راه مقابله با آن آگاهی و آموزش دادن به خانواده است که آسیب‌های این پدیده نوظهور را بشناسند و فقط با آگاهی‌بخشی است که می‌توان، مصونیت ایجاد کرد.

وی در پایان ابراز داشت: در این زمینه زیرساخت‌ها را باید آماده کنیم و تولید برنامه‌های خوب و جذاب در زمینه مقابله با ماهواره داشته باشیم که برای انجام آن اعتبار لازم است.

انتهای پیام/80006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول