اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری عنبرآباد خبر داد

شناسایی بیش از 85 درصد از نصاب‌های ماهواره در عنبرآباد

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد گفت: بیش از 85 درصد از نصاب‌های ماهواره شناسایی شده‌اند که امید می‌رود با همکاری مسئولان این معضل جمع‌آوری شود.

شناسایی بیش از 85 درصد از نصاب‌های ماهواره در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، رمضان حقانی‌فر ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: هر طرحی که مسئولان بدهند و آن طرح به نتیجه برسد، دادگستری عنبرآباد آماده همکاری برای اجرای آن است.

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد افزود: استفاده از ماهواره طبق قانون جرم شناخته شده و برای آن مجازات تعیین شده است و طبق قانون با متخلفان برخورد می‌کنیم.

حقانی‌فر تصریح کرد: مردم باید به صورت داوطلبانه ماهواره‌های خود را تحویل دهند، در غیر این صورت طبق قانون با آنها برخورد می‌شود.

اسفندیار سنجری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان عنبرآباد گفت: امروز رسانه در خانه همه ما جا باز کرده است که ماهواره یکی از آنها است.

وی افزود: ماهواره اساس و پایه دین ما را مورد خطر قرار داده و در این راستا جلسه‌هایی در مرکز استان برگزار شده است که از جمله بحث راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال بود که مسئولان متعهد شدند شبکه‌های دیجیتال را در همه نقاط راه‌اندازی کنند.

سنجری تصریح کرد: بیش از 85 درصد از نصاب‌های ماهواره شناسایی شده‌اند که امید می‌رود با همکاری مسئولان این معضل جمع‌آوری شود.

انتهای پیام/80005/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول