اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه امام صادق(ع):

3 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه نظام اسلامی ایران تبلیغ می‌کنند

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: بیش از سه هزار شبکه ماهواره‌ای علیه نظام اسلامی تبلیغ کرده و به دنبال القای اهداف خود به مردم ایران هستند.

3 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه نظام اسلامی ایران تبلیغ می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمید خرمدل صبح امروز در گردهمایی مدیران روابط عمومی بسیج استان بوشهر با اشاره به نقش غیرقابل انکار خبرنگاران در پیشبرد اهداف بسیج تصریح کرد: خبرنگاران بسیجی باید با بهره‌مندی از دانش روز و با بصیرت در مسیر اهداف نظام گام بردارند.

وی بیان کرد: وجود خبرنگارانی متعهد و متخصص می‌تواند ما را در انجام بهتر امور کمک کند و در مقابل توطئه‌های دشمنان نیز مقاومت خواهیم کرد.

خرمدل اضافه کرد: دشمنان اسلام از طریق رسانه‌ها با ایجاد موج منفی در دنیا و برای مهندسی افکار عمومی جهان به دنبال فشار بر نظام اسلامی هستند.

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر ادامه داد: بیش از سه هزار شبکه ماهواره‌ای قابل دسترس در کشور ما به دنبال القاء اهداف دشمنان به مردم هستند که رسالت خبرنگاران ما به ویژه خبرنگاران بسیجی، شناخت و انتقال عناصر فرهنگی ایرانی ـ اسلامی است.

وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، تصریح کرد: بیشترین ضربه‌ای که در فتنه 88 به کشور ما وارد آمد از فضای مجازی مانند اینترنت و شبکه‌های ماهواره‌ای معاند بود که ما در راستای مقابله با آن باید از فضای مجازی هوشمندانه و هدفمندانه استفاده کنیم.

خرمدل با تاکید بر شناخت تاکتیک‌های دشمن خاطرنشان کرد: شناخت پیشینه تاریخی کشور و نظام فعلی و جایگاه و تاثیر آن در جهان برای مقابله با دشمنان بسیار مهم است.

خرمدل گفت: انقلاب اسلامی از آغاز شکل‌گیری تاکنون همواره به اشکال گوناگون مورد تهاجم قرار گرفته که خبرنگاران بسیجی باید ماهیت اصیل انقلاب و دشمنی‌های استکبار با آن را انعکاس دهند.

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر اضافه کرد: مهمترین ویژگی خبرنگاران بسیجی، تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، دشمن‌شناسی و شناساندن آن به همه اقشار جامعه و بازخوانی و تبیین مبانی و اهداف انقلاب مانند عدالت، استکبارستیزی، دفاع از مظلومین و مطالبه‌گری حقوق مردم است.

وی اضافه کرد: دشمنان پس از ناکامی در تحمیل جنگ سخت و نظامی و کودتا و ترورها، در حال حاضر به دنبال تغییر رفتار مردم جامعه ما هستند تا مردم را از نظام اسلامی دور کنند.

خرمدل افزود: اعمال تحریم‌های شدید و فشارهای اقتصادی به بهانه دستیابی ایران به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در راستای همین سناریوی دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه لبنان و سوریه خط مقدم نبرد با مستکبران است، تاکید کرد: صحنه‌گردان اصلی این نبرد، رسانه‌ها هستند که دشمنان به وسیله آن جنگ نرم خود را مدیریت می‌کنند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان بوشهر نیز بر پوشش اخبار متناسب با ارزش‌های اسلامی و انقلابی در خبرگزاری بسیج تاکید کرد.

عیسی اندرخور اضافه کرد: خبرنگاران بسیجی باید روح معنویت موجود در جامعه را به زیباترین شکل انعکاس دهند تا از این راه بتوانند با هجمه‌های گسترده و ضدفرهنگی دشمنان مقابله کنند.

انتهای پیام/66006/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول