اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش عملکرد یک‌ماهه آموزش و پروش ملایر عنوان شد

از بازسازی 15 آموزشگاه تا تقدیر 77 معلم

مدیر آموزش و پرورش ملایر گزارشی از عملکرد یک ماه آموزش و پرورش شهرستان را به اطلاع شورا رساند.

از بازسازی 15 آموزشگاه تا تقدیر 77 معلم

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محمدقاسم عبدلی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه هر چه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد ارزش‌های و باورهای آن برای ما پررنگ‌تر می‌شود، اظهار داشت: وظیفه امروز ما انتقال این ارزش‌ها و باورها به نسل جوان است.

وی بیان کرد: باید آیندگان از وقایع انقلاب و فداکاری‌های مردم برای تثبیت این نظام، آگاهی پیدا کنند که این مهم وظیفه خطیر مسئولان است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر با اشاره به اینکه امروز نیز حضور در همه صحنه‌ها یک حماسه بزرگ محسوب می‌شود، تصریح کرد: حضور مردم در هر عرصه‌ای یک حماسه سیاسی است که مصداق آن حضور در انتخابات بود.

وی با بیان اینکه در حوزه حماسه اقتصادی جایگاه دستگاه‌ها و نهادها به خوبی تعریف نشده است، بیان داشت: حماسه اقتصادی را در تولید، کار و اشتغال می‌توان تعریف کرد.

عبدلی با تأکید بر آموزش و پرورش گفت: قناعت و دوری از اسراف به عنوان یک فرهنگ و نیز انتقال آن به دانش‌آموزان از جمله مواردی است که باید آموزش و پرورش آن را دنبال کند.

وی بر صرفه‌جویی در مصرف گاز در ادارات و مدارس ملایر با توجه به کاهش دما تأکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز گزارشی از عملکرد یک ماه آموزش و پرورش شهرستان را به اطلاع شورا رساند.

حجت‌الله چهاردولی تعمیر و تجهیز بیش از 15 آموزشگاه، برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی برای 5 هزار و 700 دانش‌آموز، تقدیر از 77 معلم و دانش‌آموز پژوهنده، کسب نایب قهرمانی کشوری توسط هنرجویان هنرستان‌های حاج بنیادی و شهیدباقری را از اقدامات ماه گذشته آموزش و پرورش دانست.

وی اظهار داشت: برنامه‌های کاربردی تربیتی در ایام دهه فجر برای دانش‌آموزان و فرهنگیان در نظر گرفته‌ شده است.

مدیر آموزش و پرورش بهار افزود: در کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد بزرگداشت دهه فجر، برای 271 آموزشگاه در سطح شهر و روستا 28 برنامه پیشنهادی تدوین و ارسال شده که با شروع آذین‌بندی مدارس، از پنجم بهمن ماه شروع خواهد شد.

انتهای پیام/89013/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول