اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با فارس:

نمادهای شهری باید حاوی پیام گفتمان انقلاب اسلامی باشد

عضو کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نمادهای شهری باید دارای پیام انقلاب اسلامی بوده و با نظام سنخیت داشته باشد.

نمادهای شهری باید حاوی پیام گفتمان انقلاب اسلامی باشد

خلیل موحدی‌محصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: نصب المان‌ها کار خوبی بوده اما باید در نحوه چیدمان آنها تجدیدنظر شود که البته نظر دقیق را باید کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در این خصوص بدهد.

وی اضافه کرد: المان‌ها باید دارای پیام بوده و پیام باید با گفتمان انقلاب اسلامی و نظام سنخیت داشته باشد.

موحدی‌محصل تاکید کرد: باید به جای نصب المان‌های موقت به سمت نصب المان‌های دائم حرکت کنیم که این موضوع باعث کاهش هزینه‌ها خواهد شد و البته المان‌هایی که ساخته می‌شود باید برای همیشه پیام داشته باشد و در ذهن‌ مردم بماند و مانند میدان‌های مادر و معلم مشهد ماندگار باشد.

رئیس کارگروه نظارت و کنترل پروژه شورای اسلامی شهر مشهد درباره شایعات پیرامون شورای چهارم، تصریح کرد: برخی شایعه می‌کنند که شورا قصد مسدود کردن نصب المان‌ها و تعدیل نیرو را دارد که این کذب محض است و حتی بر این اساس برخی جوانان را از فرهنگسراها اخراج کرده‌اند.

موحدی‌محصل ادامه داد: برخی با اینگونه اقدامات می‌خواهند علیه شورای چهارم موضع بگیرند و فضای بدی ایجاد کنند اما شورای چهارم با قوت کار خود را ادامه خواهد داد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای چهارم از همان ابتدا اعلام کرد که تمام اقدامات شورای سوم را ادامه می‌دهد و سیاست‌گذاری‌ها مورد به مورد تغییر خواهد کرد تا در نهایت مسیر عوض شود.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول