اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه:

پیروزی انقلاب اسلامی با پشتیبانی امام عصر همراه بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با پشتیبانی امام عصر (عج) همراه بود.

پیروزی انقلاب اسلامی با پشتیبانی امام عصر همراه بود

به گزارش خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری‌خطیر صبح امروز در جلسه طرح و برنامه قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با تبریک آغاز امامت امام عصر (عج) گفت: نماز خواندن امام عصر (عج) بر پیکر مطهر امام یازدهم و کنار زدن مدعی کذب در سن کودکی موجب حیرت همگان شده بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به مدت 69 سال غیبت صغری امام عصر (ع) به نواب خاص آن اشاره کرد و افزود: ابوعمرو عثمان بن سعید عمری، ابوجعفر محمد بن عثمان بن سعید عمری، ابوالقاسم حسین بن روح نوبختی و ابوالحسن علی بن محمد سمری از نواب چهارگانه امام زمان از سال 260 تا 329 هجری قمری بوده‌اند.

وی با یادآوری امامت یک‌هزار و 175 ساله امام عصر (ع) خاطرنشان کرد: طول عمر طولانی و سخن گفتن در زمان کودکی از لحاظ علمی و تاریخی ثابت شده است.

ذاکری خطیر با اشاره به نوشته امام دوازدهم به شیخ مفید درباره توجه به شیعیان گفت: امام دوازدهم در نامه‌ای به شیخ مفید بیان کرده‌اند که هیچ‌گاه از حال شیعیان دور نیستند، مگر آنکه اعمال نامناسب باعث دوری از آنها شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران با توجهات امام عصر همراه بوده است، تصریح کرد: تاکید امام راحل به آیت‌الله طالقانی درباره دستور امام عصر (عج) برای حضور مردم در خیابان‌ها در روز 22 بهمن ماه و پایان حکومت پهلوی و آغاز جمهوری اسلامی بیانگر توجه و پشتیبانی امام زمان از انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/86015/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول