اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تشکل‌های مذهبی دشتستان خبر داد

برگزاری نشست‌های دینی با موضوع انقلاب اسلامی در دشتستان

مسئول تشکل‌های مذهبی دشتستان از برگزاری پنج نشست دینی با موضوع انقلاب اسلامی در دشتستان خبر داد.

برگزاری نشست‌های دینی با موضوع انقلاب اسلامی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدجواد غلامحسین‌زاده شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان فرهنگی دشتستان اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر باید با کیفیت بسیار بالایی در شهرستان برگزار شود.

وی از برگزاری پنج نشست دینی با موضوع انقلاب اسلامی در دشتستان خبر داد و افزود: این نشست‌ها با محوریت دهه فجر به همت این اداره در دهه پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

مسئول تشکل‌های مذهبی دشتستان خاطرنشان کرد: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

وی اضافه کرد: این نشست‌ها مطابق با فرهنگ بومی منطقه و بر حسب سن شرکت‌کنندگان و با محوریت زندگی با برکت امام راحل (ره)، دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و نقش پررنگ ایران در بیداری کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی شده است.

غلامحسین‌زاده از فعالیت چشمگیر مبلغان در برنامه‌های مذهبی دشتستان خبر داد و گفت: با حضور 45 مبلغ و 25 مبلغه بومی شهرستان و استفاده از تجربیات اساتید دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی در یک هفته اخیر بیش از 100 جلسه سخنرانی در دشتستان برگزار شد.

وی بیان کرد: تشریح نقش امام یازدهم در معرفی دوران غیبت، تقویت بنیه مرجعیت شیعه و اطاعت از ولی فقیه از اهم موضوعات مطرح شده توسط روحانیون در جلسات سخنرانی بود.

این مسئول تاکید کرد: مساجد، حسینیه‌ها و مدارس از محل‌های برگزاری جلسات سخنرانی بوده است.

انتهای پیام/2452/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول