اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق استان قزوین خبر داد

افتتاح 99 طرح صنعت برق قزوین در دهه فجر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین از افتتاح 99 طرح صنعت برق این استان در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح 99 طرح صنعت برق قزوین در دهه فجر

سیدیوسف جبارزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص طرح‌های قابل افتتاح صنعت برق استان در دهه مبارک فجر امسال اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر تعداد 99 پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 362 میلیارد و 127 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: بخشی از این طرح‌ها در قالب توسعه و احداث، نیرورسانی، رفع ضعف ولتاژ، اصلاح و بهینه‌سازی، روشنایی معابر، برق‌رسانی روستایی و مسکن مهر به اجرا درآمده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ادامه داد: نصب پست سیار 230.63 کیلوولت،افزایش ترانس 400.63 کیلوولت و نیز افزایش دو بی‌خط در بخش‌های توزیع، فوق توزیع و انتقال بخش دیگری از طرح‌ها را شامل می‌شود.

جبارزاده با بیان اینکه این طرح‌ها در پنج شهرستان البرز، آبیک، قزوین، بویین زهرا و تاکستان به اجرا درآمده است، تصریح کرد: طرح‌های صنعت برق شهرستان البرز به تعداد هشت مورد و با اعتبار 13 میلیارد و 370 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، تعداد طرح‌های شهرستان آبیک را 18 مورد و اعتبار اجرای آن را شش میلیارد و 284 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: همچنین شهرستان قزوین در دهه فجر از 27 طرح صنعت برق با 19 میلیارد و 994 هزار ریال بهره‌مند می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با بیان اینکه در این دهه 27 طرح با هشت میلیارد و 622 میلیون ریال اعتبار در شهرستان بویین زهرا افتتاح می‌شود، عنوان کرد: تعداد طرح‌های قابل افتتاح صنعت برق در شهرستان تاکستان به مناسبت دهه فجر 16 مورد و اعتبار اجرای آن چهار میلیارد و 357 میلیون ریال است.

جبارزاده در پایان اضافه کرد: همچنین در این ایام سه طرح در بخش انتقال و فوق توزیع در سطح استان افتتاح می‌شود که برای آن 309 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام/77011/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول