اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس:

خدمات ادارات به حفظ و ارتقای امنیت کردستان کمک می‌کند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: خدمات به مناطق مرزی نتیجه متقابل دارد و به نوعی موجب حفظ و ارتقای امنیت در این مناطق خواهد شد.

خدمات ادارات به حفظ و ارتقای امنیت کردستان کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی بعدازظهر امروز در هفتمین نشست شورای عالی اندیشه و همفکری بسیج کارمندان استان کردستان در سالن جلسات شرکت گاز استان گفت: احساس امنیت بالاتر از خود امنیت است و این مهم در استان کردستان قابل‌ قبول است.

به گفته وی، برای ایجاد امنیت پایدار کردستان هزینه‌های زیادی پرداخت کرده‌ایم که خون هزاران شهید، ایثارگران و جانبازان از مهم‌ترین هزینه‌های پرداختی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: مردم استان نیز نقش قابل توجهی در برقراری و حفظ امنیت دارند چراکه با حضور خود در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی موجب خنثی‌ شدن برنامه‌های تفرقه‌افکنانه و واگرایی دشمنان شده‌اند.

رجبی عنوان کرد: خدمات ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز در ارتقای سطح امنیت استان تاثیرگذار است به نحوی که فضای بازدارنده ایجاد می‌کند و نگاه‌ها به داخل معطوف می‌شود.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان خاطرنشان کرد: خدمات به مناطق مرزی نتیجه متقابل دارد چراکه وقتی مردم تلاش خادمین خود را می‌بینند امیدواری آن‌ها به نظام بیشتر می‌شود و در راستای برقراری و ارتقای امنیت تلاش خواهند کرد.

وی افزود: خوشبختانه وضعیت در کردستان به گونه‌ای است که مردم در مناطق مرزی اجازه ورود غیر و چته‌های ضدانقلاب به داخل کشور نمی‌دهند و این نتیجه همان خدماتی است که به آن‌ها ارائه می‌شود.

سردار رجبی تاکید کرد: تا زمانی چنین روندی داشته باشیم، امنیت ما پایدار و قابل قبول خواهد بود.

وی گفت: پشتیبان مردمی و فضای جغرافیایی برای حضور ضدانقلاب الزامی است اما این مولفه‌ها در استان کردستان برای آن‌ها وجود ندارد چون مردم نمی‌خواهند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس افزود: اقدامات در سطوح مختلف عمرانی، مردم‌یاری و کمک به توسعه زیرساخت‌ها کمک به امنیت پایدار است چون وقتی خدمات مطلوب باشد توجه نگاه‌ها به بیرون وجود نخواهد داشت.

رجبی گفت: بخشی از اعتقاد مردم به نظام اسلامی ناشی از دلباختگی آنان به نظام است و بخشی نیز به چگونگی ارائه خدمات به مردم برمی‌گردد که نقش دستگاه‌های اجرایی در این بخش باید به گونه‌ای باشد که این مهم را پوشش دهد.

وی در پایان گفت: القائات منفی و واگرایانه دشمنان بر روی اذهان مردم استان کردستان تاثیرگذار نیست چراکه اگر غیر این بود مردم در انتخابات امسال حضور دشمن‌شکن نداشتند.

انتهای پیام/79002/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول