اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

باید به سوی امنیت پایدار پیش برویم /کسی به خاطر سلایق سیاسی، حذف نمی‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه امروز باید به سوی امنیت پایدار پیش برویم نه پایداری امنیت گفت: کسی به خاطر سلایق سیاسی، حذف نمی‌شود.

باید به سوی امنیت پایدار پیش برویم /کسی به خاطر سلایق سیاسی، حذف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید شبستری‌خیابانی ظهر امروز در حاشیه نخستین روز کاری خود در معاونت سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خدمت در این حوزه به عنوان خط مقدم سیاست‌های دولت تدبیر و امید، بسیار گسترده است ولی با حضور و مشارکت مردم در فعالیت‌های سیاسی و امنیتی، شاهد ایجاد فضایی با نشاط برای فعالیت تمام جریان‌ها خواهیم بود که نتیجه آن در نهایت وحدت و وفاق اجتماعی و امنیت پایدار است.

مردم نجیب ایران، شایسته بهترین خدمت‌ها هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: هدف خدمتگزاری است و این منصب‌ها، نه برای ما و نه برای دیگران، دایمی نخواهد بود.

وی افزود: امروز در این مقطع زمانی، توفیق الهی نصیب ما شده و عنایت کرده برای خدمت به این مردم بزرگوار، اگر برای خدا و رضایت خدا باشد یقینا موفق خواهیم بود.

شبستری‌خیابانی با بیان اینکه محور اصلی امور ادارات خدمت رسانی به مردم است و همه مناصب زودگذر بوده و تنها اعمال انجام داده شده باقی خواهد ماند، گفت: مردم نجیب ایران، شایسته بهترین خدمت‌ها هستند و همه مسئولان مرتبط ملی، استانی و محلی برای خدمت هرچه بهتر به مـردم شـریف، باید از همه ظرفیت‌های موجود، استفاده کنند. ‌ ‌

وی تصریح کرد: باید سعی کنیم در زیر سایه حضرت ولی عصر و پاسداری از خون شهدا که در سایه خون این عزیزان به این امنیت رسیده‌ایم، در حد و توان و جایگاه خود این امنیت را حفظ کنیم.

برخورد با کسانی که خطوط قرمز نظام را زیر پا گذارند

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه امروز باید به سوی امنیت پایدار پیش برویم نه پایداری امنیت، اضافه کرد: باید به سوی ایجاد احساس امن، فضای امن و احساس امنیت پیش برویم که به استثنای مسائل مرزی و مبارزه با دشمنان خارجی، در داخل نیازی به وضعیت انتظامی نیست و مردم با فهم و درک و شعور خود می‌توانند این امر را محقق کنند و البته با کسانی که مخل امنیت نظام بوده و خطوط قرمز نظام را زیر پا گذارند، بر اساس قانون برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: از بعد سیاسی همه مردم و جوانان، فرزندان این آب و خاک هستند، با وجود برخی سلایق و نظرات مختلف، از آنهایی که در چارچوب نظام و قانون عمل می‌کنند با آغوش باز حمایت می‌کنیم و سعی خواهیم کرد از این ظرفیت حداکثر استفاده را ببریم.

شبستری‌خیابانی با بیان اینکه ظرفیت در دست مردم است، اظهار کرد: همچنانکه رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کرده‌اند، باید با جذب حداکثری و استفاده از تمام ظرفیت‌ها، به توسعه پایدار دست یابیم.

کسی  به خاطر سلایق سیاسی، حذف نمی‌شود

وی ادامه داد: خط مشی‌ها توسط رهبر انقلاب مشخص می‌شود، سعی خواهیم کرد پلی باشیم بین مردم و مسئولان و کسی به خاطر سلایق سیاسی، حذف نخواهد شد و همه در جایگاه خود و بر اساس شایستگی، استفاده خواهند شد، باید بستر کار را به گونه‌ای فراهم نماییم که برای تفاهم، تعامل، همکاری و هم گرایی بیشتر در جامعه، از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: برای خدمت و کسب رضایتمندی مردم، پا به صحنه « آزمون خدمت» گذاشته‌ایم، و از همین امروز با جدیت کارمان را آغاز کرده‌ایم و از دوستان و همکاران نیز تقاضامندیم تا با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، از نصب هرگونه بنر تبریک و آوردن دسته گل، خودداری کرده و هزینه‌هایی را که صرف تبریک به اینجانب می‌کنند، صرف امور خیریه و کمک به نیازمندان کنند و برای دید و بازدیدهای ضروری نیز آن هم به صورت کاری، سعی می‌کنیم بعد از وقت اداری در خدمت عزیزان باشیم.

شبستری‌خیابانی افزود: صمیمانه‌ترین تبریکات برای این مسئولیت خطیر، همراهی صادقانه در خدمتگزاری به مردم و تسهیل و تسریع کننده امور جامعه در کسب رضایتمندی مردم است و همه دستگاه‌های اداری، رضایتمندی مردم را باید در رأس برنامه‌های کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/60001/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول