اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردکان در مجلس:

حضور بی‌ضابطه اتباع بیگانه مخل امنیت مردم یزد شده است

نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: حضور بی‌ضابطه اتباع بیگانه به ویژه افاغنه و مهاجران، امنیت و رفاه مردم یزد و اردکان را مختل کرده است.

حضور بی‌ضابطه اتباع بیگانه مخل امنیت مردم یزد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا تابش صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت حضور مهاجران اتباع بیگانه در شهرستان اردکان با اشاره به مهاجرپذیر بودن استان یزد و شهرستان اردکان گفت: با چند تهدید بالقوه مواجه هستیم که حضور بی‌ضابطه اتباع بیگانه و مهاجران از جمله مواردی هستند که چنانچه با برنامه و هدفگذاری مشخص برای رفع آن‌ها اقدام نشود با مشکلاتی از قبیل حاشیه‌نشینی مواجه خواهیم شد.

وی تاکید کرد: حاشیه‌نشینی منشا بسیاری از معضلات اجتماعی خواهد بود و تفاوت فرهنگ‌ها موجب پیدایش ناهنجاری‌هایی خواهد شد که آزار دهنده و گاهی مخل امنیت و رفاه مردم است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی‌های مردمی در زمینه تبعات اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی حضور اتباع بیگانه و مهاجرین در سطح محلات، خواستار هماهنگی دستگاه‌های مربوطه برای رفع این مشکلات شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این جلسه با بیان اینکه بحث حضور افاغنه تاکنون به خوبی مدیریت نشده و واقعیت حضورشان به درستی مشخص نشده است، اظهار کرد: خروج اتباع بیگانه به ویژه افاغنه از داخل شهر و سکونت افاغنه دارای کارت تردد در مکانی متمرکز و نظارت جدی بر کار آنان و مدیریت اشتغال آنان باید به طور جدی پیگیری شود.

محمدعلی طالبی استان یزد را مهاجرپذیرترین استان‌ها دانست و در عین حال تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون بیشترین کمک را به افاغنه داشته است.

در این جلسه که با حضور فرماندار، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و مدیران دستگاه‌های اجرای و انتظامی و امنیتی شهرستان اردکان برگزار شد در مورد حضور مهاجران و اتباع بیگانه، پیشنهاداتی ارائه و در مورد ساماندهی آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول