اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

ارتقای امنیت در گرو شناخت به موقع خطر دشمن است

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: ارتقای امنیت در گرو شناخت به‌ موقع و احساس خطر دشمن است.

ارتقای امنیت در گرو شناخت به موقع خطر دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بخشعلی کامرانی‌صالح عصر امروز در کمیته عملیات روانی پلیس با موضوع پیشگیری اجتماعی از جرائم در مدارس، حفظ سلامت، امنیت نسل جوان و فراهم شدن زمینه پیشرفت تحصیل را از ضروری‌ترین وظایف دست‌اندرکاران جامعه عنوان کرد.

وی مشارکت اولیا، مربیان و مسئولان فرهنگی برای تامین امنیت روانی و برطرف شدن دغدغه‌های دانش‌آموزی و جوان را از اهم نیازهای روز ذکر کرد.

این مسئول مهیا شدن فضای لازم برای پیشرفت، تحصیل و تخلیه هیجانات برای جوانی را مهم دانست و مشاوره، راهنمایی و رسیدگی به‌موقع خواسته‌های جوانان را از دیگر زمینه‌های پیشرفت دانش‌آموز و جوان عنوان کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان جوانان را موتور محرکه جامعه دانست و گفت: با توجه و آموزش قشر جوان می‌توانیم تحرک و پیشرفت بیشتر جامعه را به همراه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اقلام کشف شده تجهیزات دریافتی مشخص می‌کند که دشمن درصدد تخریب چه گروه سنی در جامعه است، ادامه داد: ارتقای امنیت در گرو شناخت به‌موقع و احساس خطر دشمن است.

وی با اشاره به اینکه برای مقابله با دشمن ابتدا باید ضعف‌های نسل جوان و دانش‌آموزان را به خوبی شناخت، یادآور شد: باید آگاهانه و هنرمندانه به مصاف دشمن رفت.

کامرانی‌صالح خاطرنشان کرد: سیاست مادی‌گری و منافع‌طلبی غرب به دلیل اینکه آرمان‌های انقلاب اسلامی را متضاد با سیاست‌های خود می‌بیند، با ترور یا انحراف اخلاقی و بی‌بند و باری قصد تغییر مسیر متعالی ملت ایران را دارد.

وی بی‌توجهی به انحراف در جامعه را موجب شیوع انحراف در افراد مستعد دانست و تصریح کرد: جمع‌آوری و درمان این مسئله هزینه بیشتری را به دنبال دارد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان پلیس را یار و یاور دانش‌آموز، معلم، اولیا و جامعه خواند و خاطرنشان کرد: از تمام مردم گیلان می‌خواهیم در صورت آگاهی از هرگونه ناهنجاری مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

ا‌نتهای پیام/2300/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول