اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قوت گرفتن معرفی معاون جدید

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان از مردم دیار قومس خداحافظی کرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان امروز در پیامی از مردم دیار قومس خداحافظی کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان از مردم دیار قومس خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علیرضا خلخالی معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان که مدت‏ها در این استان منشأ خدمات گسترده و اثربخشی بود، امروز به طور رسمی از مردم دیار قومس خداحافظی کرد.

وی در پیام خود آورده است: اکنون که تقدیر بر این شده است که در خطه دیگری توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشم، فرصت را مغتنم شمرده و از همدلی و همراهی همه مردم و مسئولان و رسانه‏های استان سمنان قدردانی می‏کنم.

به گزارش فارس؛ هم‏زمان با خداحافظی علیرضا خلخالی، نام «محمد صارمی‏زاده» به‌ عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار سمنان بر سر زبان‌ها افتاده است.

صارمی زاده دارای سوابق ارزشمندی چون معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان، مشاور استاندار و مدیر کل سیاسی انتظامی استانداری فارس و مدیر کلی شهری و روستایی استانداری قم بوده است.

صارمی‏زاده در گذشته قائم مقام کمیته انقلاب اسلامی استان لرستان و فرمانده این کمیته در استان کهگیلویه و بویراحمد، جانشین انتظامی استان فارس با درجه سرتیپ دوم پاسدار، مشاور استاندار و دبیر شورای تامین استان فارس، مشاور عالی شهردار قم، مشاور عالی و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، رئیس هیئت مدیره سازمان‌های اتوبوس‌رانی، تاکسی‌رانی، پایانه‌ها و ترافیک شهرداری قم، عضو شورای سازمان‌های فضای سبز، کشتارگاه و آتش‌نشانی شهرداری قم، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم و شهردار دو منطقه مهم 21 و 18 شهرداری تهران نیز بوده است.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول