اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس اعلام کرد

آسفالت 182 کیلومتر از راه روستایی چالوس

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان چالوس از عملیات بهسازی و آسفالت 182 کیلومتر از راه روستایی این شهرستان خبر داد.

آسفالت 182 کیلومتر از راه روستایی چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، محمدرضا کاوه فیروز گفت: شهرستان چالوس به لحاظ شرایط آب و هوایی مناسب، ساحلی بودن و وجود جنگل‌های انبوه، روستاها و مناطق ییلاقی خوش آب و هوا همواره یکی از نقاط مستعد برای جذب گردشگر محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: این در حالی است که می‌توان با ایجاد راه‌های روستایی ایمن و مناسب در شهرستان گردشگران زیادی را جذب منطقه کرد.

کاوه فیروز تصریح کرد: از این‌رو این اداره در راستای برنامه‌های خود در زمینه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی زیرپوشش خود اقدامات گسترده‌ای در دست اجرا دارد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس از اتمام عملیات بهسازی و آسفالت محور روستایی ولی‌آباد در بخش کلاردشت این شهرستان خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده، عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت دو کیلومتر از این محور با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال به اجرا درآمد.

وی با اشاره به بهره‌مندی بیش از 70 خانوار در منطقه از نعمت یک راه ایمن و مناسب تصریح کرد: علاوه بر بهسازی و آسفالت این محور، عملیات اجرایی آسفالت محور روستایی گرمابک-کلارک این شهرستان نیز توسط این اداره به اتمام رسید.  

سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس اظهار داشت: از هفت هزار و 707 کیلومتر راه روستایی موجود در استان، 427 کیلومتر در شهرستان چالوس قرار داشته که از این مقدار 182 کیلومتر آسفالت شده است.

انتهای پیام/2296/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول