اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ساردوئیه خبر داد

تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی ساردوئیه

بخشدار ساردوئیه با اشاره به مسدود شدن راه‌های روستایی بر اثر بارش برف سنگین در این بخش گفت: اکنون با تلاش‌های صورت گرفته در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستیم.

تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی ساردوئیه

شهاب شهابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به اینکه روز گذشته همزمان با آغاز بارندگی‌ها در بخش ساردوئیه ستاد مدیریت بحران تشکیل شد با اشاره به مسدود شدن راه‌های روستایی بر اثر بارش برف سنگین در این بخش اظهار داشت: اکنون با تلاش‌های صورت گرفته در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستیم.

شهابی با بیان اینکه شب گذشته در این منطقه یخبندان صورت گرفته است، تصریح کرد: توصیه‌های لازم در این زمینه توسط جهادکشاورزی به کشاورزان ارائه شده است.

وی گفت: در حال حاضر تمام اکیپ‌های امدادی، راهداری، هلال‌احمر، اورژانس و راه و شهرسازی با تمام امکانات مورد نیاز در سطح بخش ساردوئیه در حال فعالیت هستند.

شهابی عنوان کرد: نیروهای راهداری نیز در حال تیغ‌زنی، نمک‌پاشی و برف‌روبی در سطح محور جیرفت ـ دلفارد به سربیژن هستند.

بخشدار ساردوئیه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه برق و تأمین سوخت این منطقه هیچ مشکلی وجود ندارد و خدمات‌رسانی در تمام زمینه‌ها در حال انجام است.

شهابی خاطرنشان کرد: به دلیل یخبندان صورت گرفته و لغزندگی جاده‌ها می‌طلبد، رانندگانی که  قصد تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر گردنه سربیژن را دارند، علاوه بر اطلاع از وضعیت راه‌ها زنجیر چرخ و البسه گرم نیز به همراه داشته و از سلامت بخاری خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/80001/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول