اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

اجرای همزمان 78 کیلومتر راه اصلی و روستایی در استان بوشهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از اجرای همزمان 78 کیلومتر راه اصلی و روستایی در استان بوشهر خبر داد.

اجرای همزمان 78 کیلومتر راه اصلی و روستایی در استان بوشهر

علیرضا صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: استان بوشهر در شرایط کنونی بیش از 610 کیلومتر بزرگراه دارد که با تکمیل 397 کیلومتر بزرگراه در دست اجرا شاهد رشد چشمگیری در طول بزرگراه‌های استان خواهیم بود.

وی افزود: استان بوشهر همچنین بیش از 532 کیلومتر راه اصلی و 922 کیلومتر راه فرعی دارد و امیدواریم راه‌های در دست اجرا نیز در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با تلاش و فعالیت صورت گرفته بیش از 2 هزار و 215 کیلومتر راه روستایی در استان داریم و 56 کیلومتر راه روستایی جدید نیز در دست احداث است که به زودی تکمیل خواهند شد.

صفایی با اشاره به وضعیت راه‌های شهرستان کنگان تصریح کرد: کنگان دارای 60 کیلومتر بزرگراه و 34 کیلومتر راه اصلی است و امیدوار هستیم به زودی شاهد تکمیل پروژه‌های راهسازی در این شهرستان باشیم.

وی بیان کرد: در سال جاری طرح‌ها و پروژه‌های مهم راهسازی در سطح استان عملیاتی شده که شامل لکه‌گیری جاده‌های اصلی و بزرگراه‌ها، شانه‌سازی و اصلاح شیب شیروانی جاده‌ها، اجرای عملیات حفاظتی رویه راه و رفع نقاط حادثه‌خیز و اصلاح نقاط زودبازده در جاده‌های استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از لکه‌گیری 160 کیلومتر از راه‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 160 کیلومتر از راه‌های استان لکه‌گیری شده و 33 کیلومتر نیز تا پایان سال لکه‌گیری می‌شود.

صفایی از اجرای همزمان 78 کیلومتر راه اصلی و روستایی در استان بوشهر خبر داد و افزود: هم‌اکنون 21 کیلومتر راه اصلی و 57 کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر در دست اجراست که به زودی تکمیل خواهند شد.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول