اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شهردار

معاون جدید اداری و مالی شهرداری فرون‌آباد معارفه شد

مراسم معارفه حمید حیدری به‌عنوان معاون اداری و مالی شهرداری فرون‌آباد با حضور مهندس علیان شهردار و مسئولان واحدهای مختلف شهرداری در محل دفتر شهردار برگزار شد.

معاون جدید اداری و مالی شهرداری فرون‌آباد معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون‌آباد، در این مراسم مهندس علیان شهردار فرون‌آباد با بیان اینکه فرصت خدمت به مردم توفیق بزرگی از سوی خداوند است، اظهار داشت: لازم است در همه امور تکریم ارباب رجوع در سرلوحه فعالیت قرار گیرد.

شهردار فرون‌آباد بیان داشت: در صورت ساماندهی دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌های مختلف در حوزه اداری و مالی می‌توان در ارائه خدمات به شهروندان گام‌های مطلوب‌تری برداشت.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم اگر قرار است شهرداری گامی به جلو بردارد ابتدا می‌بایست بنیان و بستر آن فراهم شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم در تغییر نظام مالی و حرکت رو به جلو شهرداری با کمک آقای حیدری معاون جدید اداری مالی بتوانیم از سبک و سیاقی نو استفاده کنیم.

وی با آرزوی موفقیت برای حمید حیدری تأکید کرد: سیستم اداری مالی شهرداری باید تمام توان خود را بکار ببندد تا بر اساس الگوی طراحی شده کنونی در یک روند شفاف و منضبط حرکت کند.

مهندس علیان در ادامه اظهار داشت: مهم‌ترین هدف شهرداری رفاه حال شهروندان است و برای رسیدن به این مهم تغییر و تحول در یک دستگاه می‌تواند موجب بهبود عملکرد کارکنان یک مجموعه شود.

وی در ادامه آقای حمید حیدری را به عنوان معاونت اداری و مالی به حاضران معرفی کرد و از مسئولان خواست که نهایت همکاری را با وی داشته باشند.

در پایان این جلسه حیدری معاون جدید اداری مالی شهرداری نیز گفت: امیدوارم بتوانیم با همکاری و همفکری هم گام موثری و مثبتی در راه اهداف شهرداری و ارائه خدمات به شهروندان برداریم.

انتهای پیام/2462/س/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول