اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سکوت رسانه‌ای

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل معارفه شد

بعد از ماه‌ها بحث و اظهار‌نظر بالاخره مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل معرفی شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در اردبیل برگزار شد، سید ودود سیدشنوا بعد از گذشت سه سال از مدیریت در این مجموعه که به اقدامات و فعالیت‌های مثبت و سازنده دست زده و هدف‌گذاری‌های مشخص را نیز دنبال می‌کرد با تلاش‌ها و پیگیری‌‌های عده‌ای بالاخره مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل را به منصور لکورج معاونت درمان بنیاد شهید داد تا خود در سنگری جدید مشغول فعالیت شود.

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران در آخرین نشست خود با اصحاب رسانه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بنیاد در یک سال اخیر در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در اردبیل که از احتمال تغییر و تحول مدیریتی سئوال کرد، گفت: بنده تابع قانون هستم و در بنیاد نیز مامور به تکلیف، هر وقت صلاح بدانند جابجایی صورت گیرد بنده با کمال میل قبول می‌کنم و معتقدم نباید به خاطر پست‌های دنیوی خود را به آب و آتش زد.

سید ودود سید شنوا افزود: اگر در مورد بنده اظهار‌نظر صورت گرفته و تخلفاتی به بنده نسبت داده شده باید مراجع قضایی در مورد آن تصمیم‌گیری کنند چرا که تاکنون در این زمینه برای بنده ابلاغیه قضایی نیامده است.

وی در مورد تلاش جدی یکی از نمایندگان استان برای جابجایی مدیریتی خود بیان داشت: برای من مهم نیست که چه کسانی به دنبال پیگیری تغییر مدیریت و یا برخی اظهارنظرهای نامناسب هستند بلکه برای بنده مهم کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران است که همیشه در این سنگر کوشیده‌ام تا رضایت الهی کسب شود.

استاندار اردبیل با ارسال نامه تشکر از خدمات ارزنده سید شنوا مدیر‌کل و کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به خاطر کسب رتبه برتر این نهاد مقدس در بین دستگاه‌های اجرایی استان قدردانی کرد.

مجید خدابخش در این تقدیرنامه آورده است:

«جناب آقای سید شنوا مدیرکل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از آنجا که ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بازخورد تلاش‌ها و پیگیری‌های یک ساله اداری و اجرایی کشور و محل تبیین و ترسیم چشم‌انداز و اهداف راهبردی برای سال‌های آتی است و نظر به اینکه آن دستگاه در ارزیابی عملکرد سال 1391 دستگاه‌های اجرایی استان، حائز رتبه برتر در بعد شاخص‌های اختصاصی و عمومی شده است، که این امر بی‌تردید مرهون تلاش‌های ارزنده و جدیت مدیریت و مجموعه کارکنان محترم آن دستگاه است.

بدین وسیله مراتب سپاس خود، به خاطر کوشش‌های بی‌دریغ آن مجموعه در استمرار برنامه‌های نظام اداری کشور را اعلام می‌دارم.

امید است با استعانت از درگاه الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) شاهد توفیق خدمت روز افزون به نظام مقدس جمهوری اسلامی و موفقیت بیشتر آن دستگاه در ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم شریف استان باشیم».

این چهارمین تغییر مدیران در استان اردبیل در دولت یازدهم است که بعد از جابجایی مدیران جهاد دانشگاهی، آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول