اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی کرمان:

راهپیمایی 22 بهمن وفاق ملی را افزون می‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در هر سال وفاق ملی و همدلی بین مردم را افزون می‌کند.

راهپیمایی 22 بهمن وفاق ملی را افزون می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از تشکل‌های مردمی و فعالان فرهنگی استان اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر فرصتی برای بیان برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه کمتر از 20 روز به آغاز دهه فجر مانده است، خاطر ‌نشان کرد: این ایام نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی‌ و مبدأ و منشأ بسیاری از حرکت‌ها و نهضت‌های انقلابی در سراسر جهان شده است.

صدفی از ایام‌الله دهه فجر به عنوان نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و اظهار کرد: بزرگداشت این ایام وسیله‌ای برای ترویج  خوبی‌ها و ارزش‌ها در جامعه است.

وی با بیان اینکه باید در این ایام برکات و دستاوردهای نظام اسلامی ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای جامعه به ویژه نسل جوان تبیین شود، گفت: برنامه‌های در نظر گرفته در این ایام باید روح امید و امیدواری را در جامعه تقویت کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن از موفقیت‌های مردم ایران به شدت خشمگین و ناراحت است، اظهار داشت: دشمن انرژی هسته‌ای را بهانه‌ای برای براندازی نظام اسلامی قرار داده است.

وی ابراز داشت:‌ آنها می‌خواهند با سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران سایر حرکت‌های انقلابی اسلامی جهان را سرکوب کنند.

صدفی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در هر سال وفاق ملی و همدلی بین مردم را افزون می‌کند، تصریح کرد: مردم در مراسم 9 دی سال جاری ثابت کردند که در مقابل همه حرکت‌های فتنه‌گران در داخل و خارج کشور محکم ایستاده‌اند.

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان‌ خاطر ‌نشان کرد: مراسم 9 دی کرمان مانور اصحاب ولایت و اجتماع نیروهای وفادار به انقلاب، نظام و ولایت بود.

وی از رهبر معظم انقلاب اسلامی ‌به عنوان عمود خیمه انقلاب و نظام یاد کرد و گفت: مردم در پیروی از ولایت و اعتقادات خود که نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا است به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آیند.

صدفی خواستار هر چه با‌شکوه‌تر برگزار شدن مراسم ایام‌الله دهه فجر سال جاری شد و بیان داشت: تاکید مقام معظم رهبری در برگزاری مراسم ملی و مذهبی به صورت عالمانه و هنرمندانه برای جذب همه اقشار جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه در برنامه‌ها کیفیت ‌بر کمیت ترجیح داده شود، عنوان کرد: سرمایه جمهوری اسلامی ایران مردم است، بنابراین برنامه‌های ملی و مذهبی نیز باید به صورت خودجوش و مردمی و با در نظر گرفتن همه نظرات و انتظارات برگزار شود تا رضایت عمومی جامعه را ایجاد کند.

به گزارش فارس در این نشست حاضران به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداخته و آمادگی خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر ایام‌الله دهه فجر اعلام کردند.

انتهای پیام/2446/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول