اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

انهدام 44 هزار کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف در آبادان

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از انهدام 44 هزار کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.

انهدام 44 هزار کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف در آبادان

مرتضی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: 44 هزار کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده و تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شده در آبادان با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی این شهرستان منهدم می‌شوند.

وی ضمن اعلام جزییات این خبر اضافه کرد: این مواد غذایی را 40 هزار کیلوگرم شربت با عنوان تجاری«سان‌کوییک» و همین طور 4 هزار کیلوگرم سوسیس، کالباس و مواد لبنی شامل می‌شوند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در همین خصوص افزود: این مواد در حاشیه تشدید پایش‌های صورت گرفته توسط کارشناسان واحد بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در منطقه کشف شد.

این مسئول با اشاره به زمان انهدام این مواد غذایی کشف شده، خاطرنشان کرد: مقدار 40 تن شربت سان‌کوییک تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف امروز با نظارت نیروی انتظامی آبادان به سایت زباله‌سوز منتقل و منهدم شده و بقیه مواد غذایی ضبط شده نیز در آینده نزدیک از بین می‌روند.

انتهای پیام/72001/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول