اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین خبر داد

سازماندهی 500 مددکار و تسهیلگر زن روستایی در قزوین

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به منظور تسهیل در امر اطلاع‌رسانی و انتقال یافته‌های جدید فنی به بهره‌‌برداران 500 مددکار و تسهیلگر زن روستایی در این استان انتخاب و سازماندهی شدند.

سازماندهی 500 مددکار و تسهیلگر زن روستایی در قزوین

جهانگیر کاووسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به منظور تسهیل در امر اطلاع‌رسانی و انتقال یافته‌های جدید فنی به بهره‌برداران با توجه به نیاز سنجی مخاطبان، 500 نفر مددکار و تسهیلگر زن روستایی در استان قزوین انتخاب و سازماندهی شدند.

وی افزود: این امر با هدف به‌کارگیری از توان و جایگاه رهبران محلی در سطح روستاها، ایجاد ارتباط دوسویه بین کارگزاران دولتی و بهره‌برداران روستایی انجام شده است.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین جذب، سازماندهی، آموزش، تقویت و تجهیز  روستاییان در قالب مددکاران مرد و تسهیلگران زن را در بیش از 450 روستا در سطح این استان را از دیگر اهداف این طرح ذکر کرد.

کاووسی تصریح کرد: این افراد پس از آموزش‌های لازم فنی (عمومی و تخصصی) به عنوان نیروهای مردمی در سطح روستا در راستای ارتقای کمی  کیفی تولیدات بخش کشاورزی سازماندهی می‌شوند.به منظور حمایت، تقویت و تجهیز این مددکاران، لباس کار، نهاده‌های کشاورزی و بیمه حوادث اختصاص داده شده است.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تأکید کرد: اولویت اجرای طرح‌های مشارکتی، تحقیقی ـ ترویجی با مددکاران و تسهیلگران زن روستایی است.

انتهای پیام/2667/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول