اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه ‌و شهرسازی گیلان:

تردد در محورهای کوهستانی گیلان با زنجیر چرخ امکانپذیر است

مدیرکل راه ‌و شهرسازی گیلان با بیان اینکه تمام محورهای ارتباطی استان باز است، گفت: تردد رانندگان در محورهای کوهستانی گیلان با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

تردد در محورهای کوهستانی گیلان با زنجیر چرخ امکانپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت شعبانپور پیش از ظهر امروز در جلسه راه‌ و شهرسازی گیلان اظهار کرد: تردد در جاده‌های کوهستان استان با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی به باز بودن تمام جاده‌های گیلان اشاره کرد و افزود: تردد در تمام راه‌های کوهستانی استان با توجه به بارش برف جریان دارد.

شعبانپور با اشاره به بارش 40 سانتی‌متر برف در محور آبی‌نام و دیلمان در سیاهکل، تصریح کرد: برف در محور لات‌محله رودسر ادامه دارد.

به گفته مدیرکل راه‌ و شهرسازی گیلان، برف در محور اشکورات رودسر، شوک ـ ملکوت، بلوردگان به خصیل‌دشت املش، قوشه لانه و حشمت‌آباد، ویه ـ کلیشم رودبار در حال بارش است و ارتفاع برف در بعضی از مناطق به 25 سانتی‌متر می‌رسد.

وی هوای محور اسالم ـ خلخال را صاف دانست و خاطرنشان کرد: 50 سانتی‌متر برف روزهای گذشته در محور مذکور وجود دارد.

شعبانپور با بیان اینکه ماشین‌آلات راهداری در محور اسالم ـ خلخال مستقر هستند، بیان کرد: دو دستگاه گریدر، دو دستگاه بلدوزر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه نمک‌پاش و برف‌روب در حال برف‌روبی و پاکسازی مسیر مذکور هستند.

مدیرکل راه‌وشهرسازی گیلان در ادامه به محور 32 کیلومتری ماسوله اشاره کرد و گفت: 14 هزار متر مکعب برف‌روبی در مسیر مذکور انجام شده است.

وی بر تردد رانندگان با زنجیر چرخ در راه‌های کوهستانی گیلان تاکید کرد.

شعبانپور با تاکید بر احتیاط رانندگان هنگام تردد در محورهای کوهستانی گیلان، اظهار کرد: رانندگان وسایل و تجهیزات ایمنی و زمستانی را همراه خود داشته باشند.

مدیرکل راه ‌و شهرسازی گیلان شماره تلفن 24 ساعته 3211111-0131 و تلفن گویای 141 را برای پاسخگویی به هموطنان اعلام کرد و افزود: رانندگان می‌توانند از طریق سامانه پیام کوتاه 10000141 و وب‌سایت http://gilan.mrud.ir از شرایط جاده‌های گیلان اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/84001/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول