اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس صورت گرفت

کشف 274 کیلوگرم تریاک در داراب

با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب استان فارس 274 کیلوگرم تریاک از یک خودرو پژو 405 در این شهرستان کشف شد.

کشف 274 کیلوگرم تریاک در داراب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه خودرو حامل مواد مخدر از گردنه گدارپنبه به سمت رستاق در شهرستان داراب در حال حرکت است، بلافاصله دو اکیپ از ماموران به محل مورد نظر عزیمت کردند.

محمد اسماعیل مصری افزود: پس از ایجاد ایست و بازرسی در آن محل، ماموران به یک خودرو پژو 405 که در جاده در حال حرکت بود مظنون شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله خودرو متوقف و در بازرسی از آن 274 کیلوگرم تریاک که در صندوق عقب و همچنین صندلی عقب خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

مصری با بیان اینکه در این مورد چهار گوشی تلفن همراه نیز کشف شد خاطرنشان کرد: متهم دستگیر و برای بررسی‌های تکمیلی به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انتقال داده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف یک‌کیلو و 450 گرم هرویین در شهرستان لارستان خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران پاسگاه هرمود عباسی شهرستان لارستان نیز پس از توقیف یک اتوبوس در جاده بندرعباس به لارستان و بازرسی از یک مسافر یک‌کیلو و 450 گرم هرویین که به صورت ماهرانه‌ای در کیف سامسونت خود جاسازی کرده بود کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس در پایان گفت: متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان انتقال داده شد.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول