اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کسب مدرک داوری درجه یک فیلا توسط کارمند آبفای قزوین

کارمند شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین موفق به کسب مدرک بین‌المللی داوری درجه یک کشتی فیلا در کشور تایلند شد.

کسب مدرک داوری درجه یک فیلا توسط کارمند آبفای قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا طاهرخانی کارمند شرکت آب و فاضلاب شهری این استان توانست در بین 55 نفر داور از سراسر جهان که در کلاس‌‌های داوری بین‌المللی دکتر کیم از کره جنوبی در کشور تایلند تشکیل شد، مدرک بین‌المللی درجه یک داوری کشتی فیلا را کسب کند.

طاهرخانی در این خصوص به خبرنگار فارس در قزوین گفت: این مدرک بالاترین درجه قضاوت بین‌المللی کشتی است و با  آن می‌توان در مسابقات جهانی و المپیک قضاوت کرد.

وی افزود: با توجه به همزمانی مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی آیکا در کشور تایلند و حضور دکتر کیم از کشور کره جنوبی به عنوان رئیس کمیته داوران و آقای ایبانچو از کشور ازبکستان و شرکت در کلاس‌های آموزشی وی، در نهایت پس از پشت سر گذاشتن هشت روز آزمون‌های دشوار، تعداد پنج نفر از سراسر دنیا توانستند این مدرک داوری درجه یک بین‌المللی را کسب کنند.

طاهرخانی از سال 2005 میلادی با پشت سر گذاشتن تست‌های ورزشی، زبان انگلیسی، تئوری و عملی توانسته بود در بین 200 داور ممتاز ملی کشور جزو تعداد 9 نفر برگزیده قرار گیرد.

وی سپس توانست در سال 2008 در مسابقات آسیایی مغولستان با حضور 51 داور بین‌المللی، درجه داوری خود را از 3 به 2 ارتقا دهد و پس از آن در بیش از 30 مسابقه بین‌المللی و قاره‌ای قضاوت کرد.

یادآور می‌شود این داور قزوینی در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی آیکا 2013 کشور تایلند بیش از 30 مسابقه را نیز قضاوت کرد.

انتهای پیام/77011/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول