اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی کشتی تویسرکان خبر داد

فعالیت 300 کشتی‌گیر در تویسرکان

مربی کشتی تویسرکان از فعالیت 300 کشتی‌گیر در پنج رده سنی پهلوانک، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در شهرستان تویسرکان خبر داد.

فعالیت 300 کشتی‌گیر در تویسرکان

محسن بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از فعالیت 300 کشتی‌گیر در پنج رده سنی پهلوانک، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در شهرستان تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: هیئت کشتی تویسرکان جزو موفق‌ترین هیئت‌های شهرستان‌های استان است.

وی وزن‌های کشتی را 10 وزن از 32 تا 120 کیلو عنوان کرد و افزود: کشتی‌گیران تویسرکان در دو رشته فرنگی و آزاد در پنج رده سنی فوق با تمرین‌ و سخت‌کوشی در مسابقات امروز جایگاه خوبی دارند.

این مربی کشتی تویسرکان درباره وضعیت کشتی تویسرکان بیان کرد: فعلاً ورزش کشتی تویسرکان وضعیت مناسبی دارد؛ اما از لحاظ مالی و برخی از امور نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی با اشاره به استعداد بالای نیروی انسانی عرصه ورزش در تویسرکان، تصریح کرد: انتظار داریم مسئولان امر توان مالی هیئت کشتی را افزایش دهند تا بتوانیم به راحتی ورزشکاران را به مسابقات ملی و بین‌المللی اعزام کنیم.

بیات با بیان اینکه کشتی تویسرکان به حمایت مسئولان نیاز دارد، افزود: فراهم شدن برخی از نیازهای ضروری زمینه‌ساز شکوفایی علاقه‌مندان در رده‌های مختلف سنی این ورزش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران کشتی تویسرکان موفقیت‌های زیادی به‌ دست آورده‌اند، گفت: اعزام علی نانکلی در وزن 120 کیلو به مسابقات جام یاشار دوگو ترکیه، کسب مقام سوم توسط رضا اسدی‌پور جویباری در مسابقات بین‌المللی جام شهید هاشمی‌نژاد و کسب مقام‌های دوم و سوم نوجوانان و جوانان کشور برخی از عناوین و مقام‌های کسب شده توسط کشتی‌گیران تویسرکان بوده است.

این مربی کشتی مدت فعالیت خود در مربی‌گری ورزش کشتی را 20 سال عنوان کرد و ابراز داشت: هم‌اکنون 120 نفر در شیفت تمرینی از پهلوانک تا بزرگسال با مربیگری استادان تویسرکانی بهره می‌برند.

محسن بیات مربی کشتی تویسرکان در بحث کشتی و شرکت در مسابقات حائز مقام‌های زیادی از جمله مقام نخست، دوم و سوم دانشجویان کشور است.

اتنهای پیام/89010/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول