اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

34 میلیارد تومان کسری بودجه امسال دانشکده علوم پزشکی آبادان

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان از کسری بودجه امسال در این دانشکده خبر داد و گفت: برای برطرف کردن مشکلات و معضلات موجود، نیازمند 34 میلیارد تومان بودجه هستیم.

34 میلیارد تومان کسری بودجه امسال دانشکده علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد اسماعیل مطلق پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه سرپرستان جدید و قدیم دانشکده پرستاری آبادان ضمن تقدیر از زحمات نوراله طاهری و آرزوی موفقیت برای مسعود تراب‌پور این دانشکده اظهار کرد: از نوراله طاهری برای قبول تصدی سرپرستی دانشکده پرستاری ‌‌نهایت تشکر را دارم.

وی ادامه داد: متاسفانه چند چالش جدی بر سر راه دانشکده وجود دارد که از زمان استقلال این دانشکده و جدا شدن از حوزه اهواز این معضلات ضمن ادامه داشتن گریبان‌گیر این دانشکده شده است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: از خرداد ماه سال جاری فقط در بخش پرسنلی با حدود 25 میلیارد تومان و در بحث عمرانی نیز حدود 9 میلیارد کسری بودجه مواجه هستیم.

وی افزود: کل بدهی‌های این دانشکده به 34 میلیارد تومان رسیده و برای رفع این مشکل به کمک و اهتمام جدی نیازمندیم.

این مسئول محل تامین حقوق و مزایای کارکنان را از محل درآمد بیمارستان‌های این مرکز دانست و عنوان کرد: حدود 700 پرسنل در اختیار این دانشکده هستند که حقوق 250 نفر از آنها از محل درآمد‌های این دانشکده از بیمارستان‌ها تامین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 450 تن از این کارکنان نیز از محل اعتبارات دانشکده علوم پزشکی تامین می‌شوند، ضمن اینکه به تازگی حدود 120 نفر استخدام این مجموعه شده‌اند.

مطلق در پایان گفت: درآمدی که بیمارستان‌ها از محل بیماران کسب می‌کند بسیار ناچیز است و کفاف هزینه‌های این دانشکده را نمی‌دهد، چرا که به لحاظ هر ویزیت 6 هزار تومانی، هر بیمار حدود 20 هزار تومان هزینه برداشته و این موضوع باعث شده تا با کسری جدی مواجه شویم.

انتهای پیام/72013/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول